تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور آبی دادستان درباره جنوب تهران/ پای پلیس به بحران آب باز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دستور آبی دادستان درباره جنوب تهران/ پای پلیس به بحران آب باز شد اقتصاد > انرژی - مهر نوشت: یک مقام مسئول در وزارت نیرو از دستور دادستان عمومی و انقلاب برای پُر کردن تمامی چاه‌های غیرمجاز دشت ورامین و توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز چاه آب خبر داد.

حسن زحمتکش گفت: با هماهنگی‌ها و تعامل نزدیک ایجاد شده با دستگاه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین دستوری مبنی بر توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز و پُر و مسلوب المنفعه کردن کلیه چاه‌های غیرمجاز موجود را به امور منابع آب شهرستان و فرماندهی کلانتری‌های تابعه شهرستان صادر کرد. این مقام مسئول در وزارت نیرو اظهارداشت: در این دستور تاکید شده که نیروی انتظامی و امور منابع آب در صورت رویت هرگونه دستگاه حفاری بدون مجوز حفر باید به سرعت دستگاه را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند، همچنین در صورت مشاهده حفر چاه غیرمجاز نیز می بایست به سرعت چاه غیرمجاز در حال حفر، پُر و مسلوب المنفعه شود. مدیر امور منابع آب ورامین با بیان اینکه خشکسالی‌های پی در پی، فرونشست زمین در دشت‌های ورامین، برداشت بی‌رویه از منابع آب های زیرزمینی و غیره به کاهش شدید منابع آبی دامن زده است، گفت: بر همین اساس و با هماهنگی های انجام شده، رئیس دادگاه جوادآباد نیز از فرونشست‌های دشت ورامین بازدید کرد که در همین بازدید بر برخورد با متخلفین و چاه‌های غیرمجاز تاکید شد. زحمتکش تصریح کرد: متاسفانه با وجود کاهش شدید منابع آب های زیرزمینی ورامین، افراد سودجو به صورت غیرمجاز و حتی به صورت شبانه اقدام به حفر چاه یا کف شکنی و لایروبی چاه، برداشت غیرمجاز شن و ماسه و دخل و تصرف عدوانی در بستر و حریم رودخانه ها می نمایند که صدمات جبران ناپذیری به منابع آب های زیرزمینی و سطحی وارد نموده است.
22535

کلید واژه ها: کم آبی - خشکسالی - جیره‌بندی آب -




پنجشنبه 16 مهر 1394 - 10:23:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن