تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس پایتخت و سازمان میراث فرهنگی شهر تهران تفاهمنامه امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پلیس پایتخت و سازمان میراث فرهنگی شهر تهران تفاهمنامه امضا کردند به مناسبت هفته ناجا،میراث فرهنگی تهران و فرماندهی پلیس پایتخت با هدف برقراری نظم،‌ امنیت و کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر ساعت 10:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با پنچمیمن روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در جلسه‌ای که با حضور سردار "حسین ساجدی‌نیا" رئیس پلیس پایتخت، سرهنگ "امیر فراستی" معاون اجتماعی فاتب و "رجبعلی خسروآبادی"، مدیرکل میراث فرهنگی شهر تهران‌ برگزار شد؛ طرفین تفاهمنامه‌ای در خصوص جلب مشارکت و جذب ظرفیت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و نیز برقراری نظم و امنیت و کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی برای اقشار مختلف مردم امضا کردند.
براساس این تفاهم‌نامه، تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی، اجتماعی‌ و فرهنگی دو دستگاه در جهت هم‌افزایی کاهش آسیب‌های اجتماعی فرهنگی مورد نظر قرار گرفت.
همچنین قرار است، برگزاری اتاق‌های فکر مشترک به منظور بررسی دغدغه‌های اجتماعی فرهنگی و سازمانی دو طرف و همکاری در جهت رفع معضلات مطرح شده، استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی هر دو سازمان به منظور فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دانستنی‌های مختلف انتظامی، امنیتی‌ و اجتماعی به شهروندان تهرانی مدنظر قرار گیرد.
براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد، پلیس پایتخت برگزاری دوره‌های آموزشی چهره به چهره با موضوعات مهم اجتماعی‌-فرهنگی‌ ویژه کارکنان میراث فرهنگی و دوره‌های آموزشی دفاع شخصی برای آنها به منظور افزایش امنیت موزه‌ها و سایت‌های باستانی‌ مورد توجه قرار بگیرد.
براین اساس، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با یگان حفاظت میراث فرهنگی در جهت مقابله با وندالیسم میراث فرهنگی (حفاران تپه‌های باستانی‌، تخریب‌گران بناهای تاریخی) در محدوده تهران بزرگ‌، همکاری فاتب در جهت اجرای احکام قضایی صادر شده در رابطه با بازدید از تاسیسات گردشگری بدون مجوز‌، حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی از تورهای زمینی یک‌روزه و چند روزه میراث فرهنگی در تهران، صدور مجوز تردد اتوبوس‌های سیار فروش صنایع دستی در سطح شهر تهران‌ مدنظر قرار گرفت.
طبق این تفاهمنامه، پلیس پایتخت کماکان ساماندهی و افزایش نظارت بر خیابان منوچهری تهران برای برخورد با فروشندگان اشیاء عتیقه را در دستور کار این پلیس قرار دارد.
از سوی دیگر میراث فرهنگی استان تهران نیز اجرای تورهای گردشگری روزانه و شبانه برای خانواده و کارکنان پلیس پایتخت، معرفی واحدهای تولیدکننده صنایع دستی برای خرید مستقیم کالا و منسوجات مورد نیاز فاتب‌، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و علمی و تحقیقاتی و پژوهش در راستای ماموریت‌های محول ناجا، همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های صنایع دستی برای جوانان جویای کار پایتخت با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار ادراه کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران قرار گرفت.
این تفاهم نامه که به امضای سردار "حسین ساجدی‌نیا" رئیس پلیس پایتخت و "رجبعلی خسروآبادی" مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران رسید‌، در پنج ماده و یک تبصره به مدت سه سال از سوی دو طرف لازم ‌الاجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن