تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت ۱۱ هزار و ۲۹ قرارداد خريد و فروش مسکن در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۹:۴۳ق.ظ)
ثبت ۱۱ هزار و ۲۹ قرارداد خريد و فروش مسکن در تهران موج - رئيس اتحاديه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به آمارهاي معاملات مسکن در مهر، گفت: در ۱۲ روز اول مهر در شهر تهران تعداد ۴ هزار و ۶۱۰ قرار داد خريد و فروش و ۶ هزار و ۱۰۶ قرارداد اجاره به ثبت رسيده که در مجموع در اين مدت ۱۱ هزار و ۲۹ قرارداد مسکن منعقد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسام عقبايي، رئيس اتحاديه مشاوران املاک استان تهران، از ۴ هزار و ۶۱۰ قرارداد خريد و فروش مسکن در ۱۲ روز ابتداي مهر خبر داد و گفت: در ۱۲ روز ابتداي مهر ۱۵ هزار و ۲۵۷ قرارداد مسکن در کل کشور به ثبت رسيد.
وي با اشاره به آمارهاي معاملات مسکن در استان تهران، اظهار داشت: در استان تهران ۱۲ روز اول مهر، ۱۶ هزار و ۹۵۸ قرار داد خريد و فروش و ۷ هزار و ۸۴۳ قرارداد اجاره ثبت شده که در مجموع تعداد معاملات مسکن به ۱۵ هزار و ۲۵۷ قرارداد رسيده است.
رئيس اتحاديه مشاوران املاک در خصوص معاملات در کل کشور افزود: در ۱۲ روز ابتداي مهر، ۲۸ هزار و ۲۵۳ قرارداد خريد و فروش و ۲۹ هزار و ۳۴۴ قرارداد اجاره ثبت شده که در مجموع همه قراردادها به رقم ۵۲ هزار و ۹۹۳ قرارداد رسيده است.
عقبايي با اشاره به معاملات شهريور، ادامه داد: در شهريور قرارداد خريد و فروش در کل کشور به رقم ۸۸ هزار و ۲۱۶ قرارداد و اجاره به ۷۱ هزار و ۷۵ قرارداد رسيده، همچنين در شهر تهران ۱۴ هزار و ۷۲۶ قرارداد خريد و فروش و ۲۰ هزار و ۱۲۹ قرارداد اجاره به ثبت رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن