تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي کيفي مسابقات قرآني اوقاف در ناحيه يک شهرستان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۰ب.ظ)
ارتقاي کيفي مسابقات قرآني اوقاف در ناحيه يک شهرستان قم موج - قم - رئيس اوقاف و امور خيريه ناحيه يک شهرستان قم گفت: در مرحله شهرستاني سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري سازمان اوقاف شاهد ارتقاي کيفي رقابت‌ها و تکريم بيشتر شرکت‌کنندگان بوديم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس اوقاف و امور خيريه ناحيه يک شهرستان قم در مراسم اختتاميه سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري قرآن سازمان اوقاف در ناحيه يک شهرستان قم گفت: با عنايات الهي و زير سايه توجهات امام عصر (عج) موفق شديم مرحله شهرستاني سي و هشتمين دوره مسابقات سازمان اوقاف را در ناحيه يک شهرستان قم به پايان برسانيم.
وي افزود: اين مسابقات ويژه خواهران و برادران بالاي 18 سال و در 10 رشته برگزار شد و نفرات برتر نيز به مسابقات استاني راه يافتند.
حجت‌الاسلام يوسف احمدي با بيان اين که ثبت‌نام در اين دوره از مسابقات از طريق سايت سازمان اوقاف صورت گرفت خاطرنشان کرد: همچنين در دو بقعه متبرکه شهرستان قم امکان ثبت‌نام رايگان اينترنتي براي داوطلبان فراهم شد که در شهريورصورت گرفت.
وي گفت: امسال در مجموعه 1130 نفر در اين دوره از مسابقات شرکت کردند که 1057 نفر از آن ها را خواهران و مابقي را برادران تشکيل مي‌دادند.
حجت الاسلام احمدي با اشاره به اين که مسابقات مربوط به اين 10 رشته هم به مدت يک هفته از پنجم تا 12 مهر برگزار شد، گفت: پنج روز اول به مسابقات خواهران و دو روز آخر به مسابقات برادران اختصاص داشت.
رئيس اوقاف و امور خيريه ناحيه يک شهرستان قم عنوان داشت: کيفيت اين دوره از مسابقات با توجه به تجارب سال‌هاي گذشته افزايش چشمگيري داشته و تکريم داوطلبان در همه مراحل از ثبت‌نام تا شرکت در مسابقات در اولويت قرار داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن