تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798766945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کليه چاه‌هاي غيرمجاز ورامين مسدود شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۸ب.ظ)
با صدور دستور کلي دادستان عمومي؛ کليه چاه‌هاي غيرمجاز ورامين مسدود شد موج - مدير امور منابع آب ورامين از صدور دستور کلي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ورامين به نيروي انتظامي شهرستان مبني پر و مسلوب المنفعه نمودن کليه چاه‌هاي غيرمجاز و توقيف دستگاه‌هاي حفاري غيرمجاز در سطح اين شهرستان خبر داد.
به‌ گزارش خبرگزاري موج، حسن زحمتکش، مدير امور منابع آب ورامين با اعلام اين خبر اظهار کرد: با هماهنگي‌ها و تعامل نزديک ايجاد شده با دستگاه قضايي، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ورامين دستوري مبني بر توقيف دستگاه‌هاي حفاري غيرمجاز و پر و مسلوب المنفعه کردن کليه چاه‌هاي غيرمجاز موجود را به امور منابع آب شهرستان و فرماندهي کلانتري‌هاي تابعه شهرستان صادر کرد.
زحمتکش همچنين گفت: در اين دستور تأکيد شده است که نيروي انتظامي و امور منابع آب در صورت رويت هرگونه دستگاه حفاري بدون مجوز حفر بايد به سرعت دستگاه را توقيف و به پارکينگ منتقل نمايند. همچنين در صورت مشاهده حفر چاه غيرمجاز نيز مي‌بايست به سرعت چاه غيرمجاز در حال حفر، پر و مسلوب المنفعه گردد.
وي با بيان اين که خشک‌سالي‌هاي پي‌درپي، فرونشست زمين در دشت‌هاي ورامين، برداشت بي‌رويه از منابع آب‌هاي زيرزميني و غيره به کاهش شديد منابع آبي دامن زده است، گفت: بر همين اساس و با هماهنگي‌هاي انجام شده، رئيس دادگاه جوادآباد نيز از فرونشست‌هاي دشت ورامين بازديد نمودند که در همين بازديد بر برخورد با متخلفين و چاه‌هاي غيرمجاز تأکيد شد.
زحمتکش همچنين تصريح کرد: متأسفانه با وجود کاهش شديد منابع آب‌هاي زيرزميني ورامين، افراد سودجو به صورت غيرمجاز و حتي به صورت شبانه اقدام به حفر چاه يا کف شکني و لايروبي چاه، برداشت غيرمجاز شن و ماسه و دخل و تصرف عدواني در بستر و حريم رودخانه‌ها مي‌نمايند که صدمات جبران‌ناپذيري به منابع آب‌هاي زيرزميني و سطحي وارد نموده است.
مدير امور منابع آب ورامين در ادامه با تأکيد بر اين که وظيفه ذاتي اين امور حفاظت و حراست از آب است، گفت: اين امور نماينده شرکت آب منطقه‌اي تهران در شهرستان ورامين و حوزه عملکرد خود است و در راستاي اجراي قانون، با هرگونه تخلف در زمينه آب‌هاي سطحي و زيرزميني برخورد جدي مي‌نمايد.
زحمتکش يادآور شد: در همين راستا تلاش شده است تا با اطلاع رساني به مسوولان امر و انجام بازديدهاي دوره‌اي، مسوولان و به ويژه دستگاه قضايي از وضعيت دشت‌هاي شهرستان و همچنين کاهش ذخاير آب‌هاي زيرزميني که آثار آن به طور مشخص قابل رويت است، بستر لازم جهت برخورد قانوني با متخلفين فراهم شود.
وي در ادامه اظهار کرد: به اين ترتيب با درخواستي که از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ورامين مبني بر همکاري نيروي انتظامي در جهت پيشگيري از وقوع هرگونه تخلف در آب‌هاي سطحي و زيرزميني انجام شد، خوشبختانه با دستور مساعد دادستاني شهرستان اين موضوع تسريع و تسهيل شد.
براساس اين گزارش، با توجه به وضعيت خاص و بحراني دشت ورامين و وقوع پديده فرونشست در اين منطقه و پيرو هماهنگي به عمل آمده و جلسات برگزار شده با دادستان‌ها و روساي دادگستري شهرستان‌هاي حوزه عملکرد امور، از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ورامين درخواست شد که دستور لازم را براي همکاري و همراهي نيروي انتظامي شهرستان براي برخورد با تخلفات مرتبط با منابع آب‌هاي زيرزميني را صادر نمايند.
به همين منظور، دادستان شهرستان ورامين طي دستوري به فرماندهي تمامي کلانتري‌هاي تابعه ابلاغ نمودند که ضمن توقيف دستگاه‌هاي حفاري غيرمجاز و انتقال به پارکينگ نسبت به پر و مسلوب‌المنفعه کردن تمامي چاه‌هاي غيرمجاز و همکاري با امور آب با قيد فوريت اقدام و مراتب را به ايشان گزارش نمايند.
همچنين دستور مشابه ديگري در حوزه شهرستان پيشوا از رياست دادگستري اين شهرستان، توسط امور آب ورامين اخذ شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن