تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمده ايم تا بازار ايران را براي سرمايه گذاري رصد کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷ب.ظ)
شِقمي، مدير بخش توربوي موتور خودرو در گفتگو اختصاصي با موج: آمده ايم تا بازار ايران را براي سرمايه گذاري رصد کنيم موج - خانم شِقمي، مدير بخش توربوي موتور خودرو در فرانسه به خبرنگار حوزه صنعت موج گفت: به اتفاق ديگر همکارانمان به ايران آمده ايم تا بازار و وضعيت سرمايه گذاري در اين کشور را رصد و ارزيابي کنيم.
خانم شِقمي، مدير بخش توربوي موتور خودرو در فرانسه به خبرنگار حوزه صنعت موج گفت: به اتفاق ديگر همکارانمان به ايران آمده ايم تا بازار و وضعيت سرمايه گذاري در اين کشور را رصد و ارزيابي کنيم.
وي افزود: چند دليل ديگر براي سفر به تهران وجود دارد از جمله اينکه علي رغم شناخت بازار و بيزنس و فعاليت تجاريمان مي خواهيم ارتباطي با مديران و مسئولين خودروسازي ايران برقرار کنيم و همچنين با جامعه و فرهنگ اين کشور نيز اجمالا آشنا شويم، چرا که اين آشنايي مي تواند در ادامه راه به درد همکاري دوطرفه ميان ما و ايرانيان قرار گيرد.
شقمي در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه خودرو خبرگزاري موج مبني بر اينکه آيا ورود شما به ايران سود و منفعتي عايد مردم ما نيز خواهد کرد يا خير؟، گفت: مطمئنا هر شرکت و فعال تجاري به منافع خود مي انديشد و بدون پول در جايي ورود نخواهد کرد اما اين دليلي نمي شود که براي کشور ميزبان ارمغاني به همراه نياوريم. ما در صد کشور جهان حضوري تجاري داريم و در کنار منافعي که عايد مجموعه ما مي شود کشور ميزبان نيز در اين همکاري به منافعي دست خواهد يافت. پس در چنين همکاري هايي سود دوطرفه نصيب طرف هاي مورد قرار داد يعني ميزبان و سرمايه گذار خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سوال که به اين لحظه چه نتايجي از تحقيقات در ايران کسب کرده ايد؟، گفت: هنوز چيزي آنگونه که بايد روشن نيست و فعلا آمده ايم تا بازار را بخوبي ببينيم و بفهميم در چه وضعيتي قرار دارد. پس از بازگشت به فرانسه قطعا به جمع بندي در مورد همکاري با ايران خواهيم پرداخت.
وي در پايان به خصوصيت فرهنگي جامعه ايراني اشاره کرد و گفت: مردم ايران بسيار خون گرم و مهربان هستند و از طرفي پيشرفت بسيار خوبي در زمينه قطعه سازي در ايران تحقق پيدا کرده است و وقتي من از کارخانه ها و شرکت هاي ايراني بازديد مي کردم با دستاورد هاي خوبي مواجه شدم و اميدوارم ما هم بتوانيم با همکاري ايران به رشد اين صنعت در اينجا کمک کنيم.

گفتگو: محمدرضا زماني














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن