تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805835748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن نصر الله: آنچه در منا رخ داد رفتار داعشی بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سید حسن نصر الله: آنچه در منا رخ داد رفتار داعشی بود


دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر آن که آل سعود مسئول فاجعه منا است گفت: «اگر ایران فریاد نزده بود، بر این حادثه سرپوش گذاشته می شد و کشته ها را بی سر و صدا دفن می کردند و هرکس را که می خواستند زندان می کردند.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداو سیما، سید حسن نصر الله در جمع مبلغان و مرثیه سرایان در آستانه ماه محرم، کشته شدن هزاران حج گزار در منا در روز عید قربان را به علت «مدیریت شکسته خورده و درس نگرفتن از اشتباهات گذشته رژیم آل سعود دانست و گفت: «آنچه رخ داد یک رفتار داعشی است که بویی از انسانیت نبرده است. آنها عمدا از کمک رسانی به زائران زیر دست و پا مانده در آن حادثه خودداری کردند و ساعت ها آنها را در آن شرایط دشوار به حال خود رها کردند به علاوه با بولدوزر حجاج زیر دست و پا مانده را به داخل کانتینرها ریختند بدون آن که میان زخمی ها، جان باختگان و زنده ها تفاوتی قائل شوند.» دبیر کل حزب الله تاکید کرد : «فریاد زدن ایران ناشی از تکبر سعودی ها بود» به ویژه آن که عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان درخواست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران را برای برگزاری نشستی به منظور بررسی ابعاد این حادثه رد کرد. سید حسن نصر الله با تاکید بر اینکه «وهابیت خطری علیه موجودیت منطقه است افزود : «سعودی ها مسئول قتل و کشتار در منطقه ما هستند و آنها بودند که در جنگ 33 روزه با نیروهای ما جنگیدند و آنها را کشتند.» وی همچنین تاکید کرد: «البته نباید از این نکته غافل شویم که دشمن اصلی ما رژیم صهیونیستی است».
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: «ما همواره تلاش کرده ایم برخی مسائل را در رسانه ها در نظر بگیریم ولی با توجه به تحولات مهم یمن و پافشاری آل سعود بر کشتار مردم این کشور، باید موضع خود را اعلام کنیم.»
وی تاکید کرد: «نقش عربستان و رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس، خدمت به منافع آمریکا در منطقه بوده است. این رژیم هزینه جنگ های در منطقه را از جنگ صدام علیه ایران گرفته تا جنگ در افغانستان، پاکستان و سپس عراق و... تامین کرده است.
دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی گروه های تکفیری در عراق را از سال 2003 مدیریت کرده است و مسئول همه خون های بر زمین ریخته شده در میان پیروان همه فرق و مذاهب در این کشور است.
عربستان سعودی در جنگ سال 2006(33 روزه) با ما جنگید و اولین کسی که در روز قیامت در مقابل خون برزمین ریخته شده ما لبنانی ها در جنگ 33 روزه بازخواست خواهد شد رژیم آل سعود است.»
وی افزود: «عربستان سعودی تلاش کرده است با کاهش دادن قیمت نفت، به محور مقاومت از ایران گرفته تا روسیه و ونزوئلا ضربه بزند.
این رژیم همواره نقش خود را مخفی می کرد ولی اکنون پس از آن که رسوا و دچار ورشکستگی شده، همه این اقداماتش را آشکارا انجام می دهد.»
دبیرکل حزب الله افزود: «عربستان سعودی به رغم آن که گروه های تروریستی داعش و القاعده در آینده به خطری علیه خود این کشور تبدیل خواهند شد اما این دو گروه را در یمن مدیریت می کند. این رژیم اکنون کور است و این واقعیت را نمی بیند حتی اگر به خودش آسیب برسد.»
وی با تاکید بر ضرورت وحدت اسلامی گفت: «تکفیری ها و وهابی ها همه اهل سنت نیستند بلکه آنها بخش کوچکی از امت مسلمان میلیاردی به شمار می روند.»
دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص مسائل سوریه نیز تاکید کرد:‌ «ما در سوریه فرصتی را برای تقویت پیروزی ها و به شکست کشانیدن توطئه هایی پیدا کرده ایم که علیه منطقه طراحی می شود و تلاش می کنیم از این فرصت بهره برداری کنیم.» وی افزود:‌ «خطری وجودی همچنان باقی است و ما تلاش می کنیم این خطر را دور کنیم و اکنون ما این فرصت را در اختیار داریم و به زودی شاهد پیروزی هایی خواهیم بود.»
سید حسن نصر اللهتصریح کرد : گرچه نبرد کنونی ما با تکفیری ها است اما جبهه النصره، القاعده و داعش همگی نوکر صهیونیسم هستند که سرنگونی رژیم سوریه به نفع آن است و این طرح رژیم صهیونیستی از سال 2006 تاکنون بوده است، از این رو باید مواظب دشمن باشیم و همواره بدون آن که مردم را بترسانیم آماده مقابله با آن باشیم. زیرا جنگ با این دشمن یک واقعیت و مستلزم آمادگی است.»
 وی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اکنون دچار سردرگمی شده است و کرانه باختری در آستانه آغاز انتفاضه سوم است.
 نصر الله با یادآوری آن که رژیم صهیونستی برای مانع تراشی در مسیر توافق هسته تلاش کرد افزود: «اما این توافق امضاء شد و فرصت های را برای ایران ایجاد و درهای زیادی را به روی آن باز خواهد کرد.»
دبیرکل حزب الله لبنان درخصوص مسائل لبنان افزود: «هیچ چشم اندازی برای حل مشکلات این کشور وجود ندارد، زیراهمه منتظر هستند وضعیت منطقه مشخص شود تا گزینه های خود را انتخاب کنند و این در حالی است که می دانند بدون وابستگی به خارج قادر به اتخاذ تصمیم هستند.» سید حسن نصر الله در خصوص انتخابات پارلمانی هم تاکید کرد: «ما وارد «قانون 60 »که باعث می شود همین ترکیب نمایندگان وارد مجلس شوند نخواهیم شد و خواستار آن هستیم که انتخابات پارلمانی براساس قانون نسبیت برگزار شود که جایگاه واقعی گروه های سیاسی را به نمایش می گذارد و گروه 14 مارس به ویژه حزب جریان المستقبل این قانون را رد می کنند زیرا می ترسند ستاره اقبال نیروهای سیاسی و رهبرانی جدید طلوع کند چون می دانند در انتخابات پارلمانی اخیر 35 درصد آراء را به نفع گروه 8 مارس از دست دادند.»
سید حسن نصر الله در خصوص جنبش مردمی که هم اکنون در لبنان به راه افتاده است، گفت: «این مطالبات برحق است ولی ما اکنون در اوج نبردها هستیم و نمی توانیم وارد بحث های داخلی شویم. در هر صورت این جنبش ها قبل از این که از ما دعوت کنند باید دارای رهبران و اهداف روشن و شفاف باشند.»
 


چهار شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن