تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد جلالي حضورش در جبهه آگاهانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۸:۲۵ق.ظ)
فرمانده سپاه لرستان: شهيد جلالي حضورش در جبهه آگاهانه بود موج - خرم‌آباد- فرمانده سپاه لرستان گفت: شهيد جلالي حضورش در جبهه آگاهانه بود وي يک درک منطقي و درستي از دفاع مقدس داشت و براي شهادت قدم در اين راه نهاده بود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، در همايش بسيج مداحان يادواره شهيد شاخص مداحان سردار جلال ابراهيمي که عصر سه‌شنبه، 14 مهر در سالن همايش‌هاي سازمان جهاد کشاورزي لرستان برگزار شد، مرتضي کشکولي، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در رابطه با شهيد شاخص مداحان ابراهيم جلالي، گفت: اين شهيد ترکيبي از مداحي و مجاهدت بود، وي رزمنده، مجاهد و مداحي انقلابي بود که جهاد و شهادت را آگاهانه انتخاب کرد.
وي افزود: شهيد جلالي معارف انقلاب اسلامي را خوب درک کرد و آگاهانه قدم در راه همراهي با انقلاب نهاد و دنيا با تمام زيبايي‌هايش در نظر اين شهيد کوچک بود لذا به همه چيز اين دنيا پشت پا زد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بيان اين‌که هيچ چيز حتي ازدواج و خانواده نتوانست حضور اين شهيد مداح را در جبهه کم‌رنگ کند، ادامه داد: شهيد جلالي حضورش در جبهه آگاهانه بود وي يک درک منطقي و درستي از دفاع مقدس داشت و براي شهادت قدم در اين راه نهاده بود.
کشکولي از شهيد جلالي به‌عنوان مداحي انقلابي، جهادي و مسئوليت‌پذير ياد کرد و گفت: يک مداح هدفش اين است که براي اهل‌بيت(ع) مدح و مرثيه بخواند لذا نياز است با آداب و معارف اهل‌بيت(ع) آشنا باشد.
وي با تاکيد بر اين‌که يک مداح بايد در مسير اهل‌بيت باشد، افزود: لازم است مداحان بسيجي زندگي مداحان مجاهد، انقلابي و مسئوليت‌پذير را در دستور کار زندگي خود قرار دهند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اهل‌بيت(ع) براي برپايي حکومت ديني آمده بودند اگر غير از اين بود دشمنان واهمه‌اي از آن‌ها نداشتند و لزومي نداشت آن‌ها را شهيد و در محدوديت نگه دارند.
وي در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: نخبگان بايد روي زواياي جنگ نرم کار کنند رهبر معظم انقلاب در سال 70 در رابطه با شبيخون فرهنگي دشمن به ما هشدار دادند اما متاسفانه حتي الان خيلي‌ها متوجه جنگ نرم و شبيخون فرهنگي دشمن نيستند.
کشکولي ادامه داد: جنگ نرم پيچيدگي‌هايي دارد که نياز است در براي مقابله با آن زواياي مختلف اين نوع جنگ را به‌خوبي بشناسيم.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حادثه منا، گفت: امروز هم بيت‌المقدس و هم کعبه هر دو غصب شده‌اند حادثه منا اگرچه برايمان خيلي غم‌بار بود اما اين حادثه حتماً برکاتي در بر خواهد داشت و موجب بيداري و بصيرت مسلمانان جهان خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن