تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانونمندی در جامعه ریشه در نظام تعلیم و تربیت و مدرسه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمرئی در همایش استانی روز ملی نیروی انتظامی: قانونمندی در جامعه ریشه در نظام تعلیم و تربیت و مدرسه دارد آئین جشن نکوداشت هفته نیروی انتظامی، با حضور کمرئی، مدیر کل و جمعی از لشکری و کشوری، در آموزشگاه متوسطه دوره اول شاهد غدیر در شهرستان قدس برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر ساعت 08:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علیرضا کمرئی در این آئین، ضمن تقدیر از حضور نیروهای انتظامی، امنیت را موضوعی قابل تسری دانست و گفت: امروز امنیت مرز نمی شناسد و احساس امنیت و احساس عدم امنیت حتی ممکن است به خارج از مرزها رسوخ کند. وی خطاب به دست اندرکاران نیروی انتظامی ادامه داد: وظیفه خود می دانم، نیابتاً از طرف همه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان های استان تهران، از شما، به جهت تمام زحماتی که برای برقراری نظم و امنیت در جامعه متحمل می شوید، سپاسگزاری کنم.
 
وی با اشاره به این که در هر جامعه ای، دو گروه باید برای رسیدن اجتماع به دروازه آرامش و نظم و آن چه که مطلوب عموم افراد جامعه است، به خوبی و وظیفه شناسی فعالیت کنند خاطر نشان کرد: گروه اول کسانی هـــستند که باید آداب، رسوم و هنـــجارهای جامعه را به مردم انتقال دهند که در شرایط مختلف چگونه عمل کنند و این گروه دانش آموزان عزیز و پیش قراولان نظم هستند که به واسطه آن ها جامعه به نظم می رسند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: دست اندرکاران آموزش و پرورش، در محیط تعلیم و تربیت به دانش آموزان، قانون مندی را می آموزند و از این طریق به جامعه پذیر شدن دانش آموزان کمک می کنند، چرا که آنان از طریق الگوهای از پیش تعیین شده عمل می کنند و راه و رسم درست عمل کردن را به گونه ای به دانش آموزان انتقال می دهند تا نظم را در جامعه نهادینه سازند، زیرا قانون مندی و پیروی از اصول در جامعه ریشه در نظام تعلیم و تربیت و مدرسه دارد.
 
کمرئی افزود: دسته دوم، مردان نیروی انتظامی است که باید به ثبات و استقرار نظم در جامعه کمک کنند و اگر کسی در جامعه باشد که خلاف مقررات عمل کند، سیستمی در جامعه پیش بینی شده است که وظیه دارد نظم را به جامعه برگرداند.
 
همزمان با برگزاری آئین نکوداشت هفته نیرویی انتظامی در شهرستان قدس، این آئین به صورت همزمان در مدارس مناطق بیست گانه شهرستان های استان تهران، با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن