تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806366490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مکارم:نباید به خاطر چند نفر درس یک مرجع تقلید تعطیل می شد/باید مسئله قم سریع‌تر جمع می‌شد/نیروی انتظامی نباید تسلیم منفی‌بافی‌های دیگران شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت الله مکارم:نباید به خاطر چند نفر درس یک مرجع تقلید تعطیل می شد/باید مسئله قم سریع‌تر جمع می‌شد/نیروی انتظامی نباید تسلیم منفی‌بافی‌های دیگران شود
آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: به خاطر چند نفر نباید درس یک مرجع تقلید تعطیل می شد.
روز نو : آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: به خاطر چند نفر نباید درس یک مرجع تقلید تعطیل می شد.


به گزارش  روزنو، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم، عصر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، به حضور چند تن از مخالفان دولت به بهانه توافق هسته‌ای در مسجد اعظم قم که باعث تعطیلی درس آیت الله جوادی آملی شد، واکنش نشان داد و گفت: باید مسئله قم سریع‌تر جمع می‌شد.


وی افزود: نباید به خاطر حفظ یک شأن و جایگاه، شأن بالاتری چون شأن مرجع تقلید خدشه‌دار شود.


این مرجع تقلید با بیان این که صحبت‌هایی مطرح می شود که هیچ ارزشی ندارد و نباید به آنها توجه کرد، ادامه داد: نیروی انتظامی نباید تسلیم منفی‌بافی‌های دیگران شود.


وی با بیان این که نیروی انتظامی باید با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه دهد، گفت: از آنجایی که حفظ امنیت کشور از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است، وظیفه این نهاد بسیار مهم و حساس می باشد.


آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که نیروی انتظامی باید فضای لازم را برای امنیت در جامعه ایجاد کند، گفت: این نهاد دارای بیشترین ارتباط با مردم بوده و به همین دلیل حساسیت های بسیاری در ماموریت های خود شاهد است.


وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی دارای دو بعد جسمانی و روحانی است که هر دو باید مورد توجه قرار گیرد؛ امنیت جامعه از حیث انتظامی بسیار مهم است، ولی نباید از ابعاد فرهنگی و اخلاقی در جامعه غافل شد.


این مرجع تقلید افزود: از مهترین وجوه فعالیت نیروی انتظامی ابعاد آموزشی آن است، یعنی این نیرو باید هم پلیس  و هم مردم را در این امور آموزش دهد تا فرایند اصلاح جامعه به خوبی طی شود.


وی گفت: از دیگر وظایف نیروی انتظامی برای بررسی عملکرد، توجه به آمارهاست، زیرا آمار نشان می‌دهد تا چه حد در برنامه‌ریزی‌ها موفق بوده، نباید به خاطر خوش آمد مدیران آمارهای غیر واقعی داده شود.


آیت الله  مکارم شیرازی در ادامه سخنان خود با بیان این که اصلاح امور جامعه تنهایی نمی‌تواند حل شود بلکه همه دستگاه ها در این راستا باید همکاری داشته باشند، گفت: اگر همکاری نباشد موفقیتی نیز به دست نخواهد آمد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که کشته و زخمی شدن چندین هزار نفر در سوانح جاده‌ای زیبنده کشور نیست، بیان کرد: کشته و زخمی شدن چندین هزار نفر از مردم ایران در مدتی کوتاه در حوادث رانندگی اصلا زیبنده کشور ما نیست و باید همه دستگاه‌ها در زمینه کنترل سوانح جاده‌ای دست به دست هم دهند تا مشکل را حل کنند.


این مرجع تقلید با بیان این که نیروی انتظامی باید استفاده بیشتری از رسانه‌ها داشته باشد، اظهار کرد: باید از طریق صدا و سیما با تکرار و تذکر رفتار مردم که مهمترین بعد آن که فرهنگ است را تغییر دهند تا دیگر شاهد این همه مشکلات نباشیم.


وی افزود: امیدواریم فعالیت‌های نیروی انتظامی که مشاهده می کنیم مردم از آن راضی هستند، با استقلال رای که باید در همه زمینه ها وجود داشته باشد مثمر ثمرتر باشد.


آیت الله مکارم شیرازی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فاجعه صحرای منا و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج، گفت: بی‌مدیریتی آل سعود باعث این اتفاق بود.


وی افزود: آنها حتی فکر چند ماشین آب را که می‌توانست جان بسیاری را نجات دهد، نکرده بودند و بسیاری از حجاج به خاطر تشنگی جان باختند.


این مرجع تقلید در پایان با بیان این که پس از این حادثه، هجمه‌های زیادی در این خصوص مطرح شد و حتی عده ای در سفر آینده خود به حج تجدید نظر کردند، گفت: آسیب بزرگی که به قداست حج وارد شده بسیار دردآور است. 


منبع: ایلنا


تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن