تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم مهر94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۳ب.ظ)
فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم مهر94 موج - قم - معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم از اعزام مشمولان ديپلم و زير ديپلم به خدمت سربازي در مهر سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: کليه مشمولان غايب و غيرغايب که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مهر 1394 مي باشند مي بايست راس ساعت7 صبح روز يکشنبه مورخ نوزدهم مهر 94 در محل معاونت وظيفه عمومي استان حاضر شده تا به خدمت سربازي اعزام شوند.
وي گفت: مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، مي توانند به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه کنند.
سرهنگ ولي ترابي با بيان اينکه عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود، تاکيد کرد: کليه مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون و برگه معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
آدرس معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم؛ حد فاصل عوارضي قم-کاشان و عوارضي قم–تهران.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن