تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799124375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز عربستان، مصداق جنایت جنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تجاوز عربستان، مصداق جنایت جنگی است


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنایتهای بی سابقه عربستان در تجاوز به یمن گفت: هدف قرار دادن مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز خدماتی و کشتار زنان و کودکان بی گناه در کنار محاصره غیرانسانی مردم، مصداق بارز جنایت جنگی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، شمخانی در دیدار پیش از ظهر امروز با هیئت شورای عالی انقلاب یمن با اشاره به جنایتهای بی سابقه عربستان سعودی در تجاوز به یمن اظهار داشت: هدف قرار دادن مناطق مسکونی، بیمارستان ها  و مراکز خدماتی و کشتار زنان و کودکان بی گناه در کنار محاصره غیرانسانی مردم یمن، مصداق بارز جنایت جنگی بوده و باید مورد اعتراض همه وجدان های بیدار و سازمان های بین المللی قرار گیرد. او با انتقاد شدید از رسانه های وابسته به نظام سلطه که با انعکاس ندادن جنایتهای بی سابقه عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن، همه اصول و هنجارهای حرفه ای، اخلاقی و انسانی را در اطلاع رسانی بی طرفانه زیر پا گذاشته اند، افزود: استفاده دولت سعودی از سلاح های حاوی گازهای سمی و بیماری زا در حملات هوایی و موشکی به مناطق مسکونی با هدف نسل کشی و از میان بردن مقاومت مشروع ملت سلحشور یمن است.

شمخانی با اشاره به شکست مفتضحانه صدام حسین در تجاوز به جمهوری اسلامی، فرجام ذلت بار بعثی های متجاوز را شایسته عبرت آموزی کشورهایی دانست که به دنبال تحمیل اراده خود از لوله سلاح هستند و اظهارداشت: مقاومت و پایمردی کم نظیر مردم مظلوم یمن سرنوشت آینده منطقه و امنیت آن را رقم خواهد زد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت توجه جامعه جهانی به حل بحران یمن با استفاده از راهکارهای سیاسی افزود: مذاکره گروه های یمنی با یکدیگرو جلوگیری از هرگونه دخالت خارجی در این کشور، تنها مسیر ایجاد تفاهم و بازگشت امنیت و ثبات به یمن است.

شمخانی حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی از مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز خارجی را تکلیف شرعی، انسانی و اخلاقی عنوان کرد و اظهار داشت: ایمان الهی، استقلال طلبی و تقویت اشتراکات سیاسی میان گروه های مختلف و قبایل، به عنوان عوامل اصلی پیروزی مردم یمن در قبال تجاوز خارجی باید بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

سرپرست هیئت یمنی نیز در این ملاقات با ارائه گزارشی از آخرین تحولات سیاسی و میدانی در یمن ضمن قدردانی از حمایت مستمر جمهوری اسلامی از مردم یمن از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات دولت عربستان سعودی در یمن انتقاد کرد و اظهار داشت: تا زمانی که حتی یک یمنی امکان به دست گیری سلاح داشته باشد مقاومت در برابر تجاوز ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اراده رهبران انقلاب یمن برای پایان دادن به بحران موجود از طریق گفتگوی یمنی ـ  یمنی  از کشورهایی که قصد کمک به مردم یمن را دارند خواست  ظرفیت های خود را برای پایان خونریزی و کشتار مردم بی گناه و جایگزین شدن مسیر های سیاسی به کار گیرند.

نمایندگان شورای عالی انقلاب یمن نیز در این دیدار در سخنان جداگانه ای با قدردانی از حمایت موثر جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن بر عزم و اراده خلل ناپذیر یمن در برابر مقابله با تجاوز خارجی تاکید کردند.
 




سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن