تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اتخاذ تمهيدات براي جلوگيري از به شهادت رساندن معلمان و پرسنل ناجا در استان سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
در تذکر نمايندگان به ۴ وزير کابينه مطرح شد: لزوم اتخاذ تمهيدات براي جلوگيري از به شهادت رساندن معلمان و پرسنل ناجا در استان سيستان و بلوچستان موج-نمايندگان اروميه و تهران به وزراي اطلاعات، دفاع، کشور و آموزش و پرورش لزوم اتخاذ تمهيدات براي جلوگيري از به شهادت رساندن معلمان و پرسنل نيروي انتظامي توسط اشرار در استان سيستان و بلوچستان را متذکر شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، تذکرات کتبي نمايندگان به مسوولين اجرايي کشور در جلسه علني امروز مجلس (14 مهر 94) از سوي هيأت رئيسه قرائت شد که اين تذکرات به شرح زير است:
شمس‌الله شريعت‌نژاد نماينده مردم تنکابن در تذکري به رئيس جمهور خواستار توضيح علت عدم ارائه لايحه مديريت خدمات کشوري در مجلس شوراي اسلامي براي اصلاح و در تذکري به وزير بهداشت خواستار توضيح علت کمبود شديد داروي مورد نياز بيماران تالاسمي در استان مازندران شد. همچنين وي به رئيس جمهور در مورد تفاوت بسيار زياد حقوق بازنشستگان در مقاطع زماني مختلف تذکر داد.
حميدرضا پشنگ ريگي نماينده مردم خاش و ميرجاوه به وزير امور خارجه لزوم پيگيري راجع به دستگيري شهروندان ايراني توسط نيروهاي پاکستاني در نقطه صفر مرزي را متذکر شد.
محسن بيگلري نماينده مردم سقز در تذکري به وزير آموزش و پرورش خواستار لزوم تجديدنظر در بخشنامه ممانعت از ادامه تحصيل فرهنگيان شد.
محسن بيگلري و اميد کريميان نمايندگان سقز و مريوان به وزير آموزش و پرورش در مورد عدم اجراي قانون در مورد مربيان پيش‌دبستاني تذکر دادند.
نادر قاضي‌پور نماينده مردم و عليرضا محجوب نمايندگان اروميه و تهران به وزراي اطلاعات، دفاع، کشور و آموزش و پرورش لزوم اتخاذ تمهيدات براي جلوگيري از به شهادت رساندن معلمان و پرسنل نيروي انتظامي توسط اشرار در استان سيستان و بلوچستان را متذکر شدند.
امير خجسته نماينده مردم همدان به وزير صنعت در مورد علت عدم رسيدگي به اوضاع نابسامان صنعت خودروسازي طي ماه‌هاي گذشته و به وزير کشور در مورد علت عدم ارائه لايحه جامع تقسيمات کشوري تذکر داد.
جبار کوچکي‌نژاد، نماينده مردم رشت به وزير آموزش و پرورش در مورد ضعف عملکرد آموزش و پرورش در حوزه دانشگاه فرهنگيان، رتبه‌بندي فرهنگيان بدون فعال بودن حوزه پرورش و عدم توجه به مقطع ابتدايي، ضعف عملکرد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و عدم پيگيري بودجه آموزش و پرورش تذکر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن