تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798469277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل یگان‌های حفاظت برای وزارتخانه‌ها و بانک‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تاکید کرد: تشکیل یگان‌های حفاظت برای وزارتخانه‌ها و بانک‌ها ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: واگذاری ماموریت‌های غیرامنیتی به یگان‌های حفاظت سازمان‌های دولتی، افزایش نفرات یگان‌های دولتی به بالای ۷۰ هزار نفر، کمک به اشتغال جوانان و تکمیل ظرفیت تشکیل یگان‌های حفاظت وزارت نیرو، نفت، اطلاعات و بانک‌ها از جمله برنامه‌های پلیس پیشگیری خواهد بود.
تشکیل یگان‌های حفاظت برای وزارتخانه‌ها و بانک‌ها

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد شرفی در همایش یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های کشور ضمن تسلیت حادثه منا، گفت: امیدوارم مدیریت حرمین شریف به دست کشورهای اسلامی انجام شود تا اینگونه حوادث باعث بروز خسارت برای کشورهای اسلامی نباشد. وی با تقدیر از عملکرد یگان‌های حفاظت، گفت: امروزه اقتدار پلیس در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین مولفه‌های جامعه به حساب می‌آید. جامعه‌‌ همان ویژگی‌هایی را دارد که انسان زنده‌داراست و لازم است جامعه را از آسیب مصون داشت. شرفی افزود: این وظیفه از عهده نیروهایی برمی‌آید که نگذاشتند پیکر جامعه ضعیف و منافع شهروندان از بین برود. رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: در جامعه‌ای که توسعه یابد، باید تضمین امنیت دارایی‌ها، صاحبان دارایی و اشخاص حقوقی به فرایندی از عملکرد بازدارنده تبدیل شود. چنانچه عناصر حفاظتی ایفای نقش نکنند منافع ملی متضرر می‌شوند. سردار شرفی گفت: یگان حفاظت حریمی را ایجاد می‌کند که سرمایه‌داران، نخبگان، دارایی‌های خود را با اطمینان به جامعه منتقل کنند و در راستای رونق کشور گام بردارند. این مقام انتظامی، افزود: با حضور نیروهای حفاظت، نیروی انتظامی فرصت ترمیم می‌یابد و توان پاسداری از منافع ملی را کسب می‌کند. وی تاکید کرد: هر چند اقدامات پلیس پیشگیری بازتاب مناسبی ندارد اما برای رفاه و امنیت مردم وجود این گروه‌ها ضروری است. سردار شرفی گفت: تقویت یگان‌های حفاظتی نشانگر ناامنی نیست یا اینکه در وقت بحران شدت بحران را نشان دهد، بلکه این نیرو‌ها خطاهای امنیتی را کنترل و از بروز ضرر جلوگیری می‌کنند. وی با تاکید بر اینکه وجود یگان‌های حفاظتی از نگاه اقتصادی، اجتماعی به سود جامعه است گفت: پلیس پیشگیری خاموش‌ترین و موثر‌ترین نیرو در ایمن‌سازی جامعه است. رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها، برای تقویت نیروی قانونی خود به این نیرو‌ها نیاز دارند. از سوی دیگر ارتباط اجتماعی از دیگر الزامات نیروهای حفاظتی است و با این دیدگاه می‌توان افق‌های جدیدی در عملکرد پلیس حفاظت ایجاد کرد. رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر یگان‌های حفاظت سازمان زندان‌ها، انرژی اتمی، شیلات، میراث فرهنگی، جنگل‌ها و مراتع، بنیاد مستضعفان، شهرداری، قوه قضاییه، صدا و سیما، بنادر، دریانوردی، راه‌آهن و فرودگاه‌ها در اجرای مواد ۱۲۹، ۱۷۹ و ۲۳۳ قانون برنامه‌های سوم، چهارم و پنجم توسعه کشور تشکیل شده و فرماندهان آن تعیین و آیین نامه‌های اجرایی و ساختار سازمانی آن‌ها تدوین شده و در حال انجام وظیفه هستند. وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌ها در امر برقراری امنیت و انجام بخشی از وظایف و ماموریت‌های ناجا توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و تمرکز و به کارگیری کارکنان ناجا در ماموریت‌های اعلامی و اولویت‌دار از جمله اهداف اصلی تشکیل یگان‌ها بوده است. رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در تشریح چشم‌انداز ‌آینده یگان‌های پیشگیری گفت: واگذاری ماموریت‌های غیرامنیتی به یگان‌های حفاظت سازمان‌های دولتی افزایش نفرات یگان‌های دولتی به بالای ۷۰ هزار نفر کمک به اشتغال جوانان و تکمیل ظرفیت تشکیل یگان‌های حفاظت وزارت نیرو، نفت، اطلاعات وبانک‌ها از جمله برنامه‌های پلیس پیشگیری خواهد بود.

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ ۱۲:۴۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن