تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست از نمايندگان آينده مجلس براي حل مشکلات تهران/ مجلس کنوني قادر به حل مشکلات پايتخت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
درخواست از نمايندگان آينده مجلس براي حل مشکلات تهران/ مجلس کنوني قادر به حل مشکلات پايتخت نيست موج - عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران گفت: اين طور به نظر مي رسد که مجلس کنوني قادر به حل مشکلات مربوط به شهر تهران نيست و اگر چنين باشد منتظر مي مانيم تا طي شش ماه آينده مجلس آتي در رابطه با مشکلات شهر تهران اظهار نظر کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ابوالفضل قناعتي در يکصد و نود و يکمين جلسه علني از شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: مشخص نيست نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با چه منطقي نسبت به کاهش تعداد نفرات حاضر در شوراي شهر تهران راي داده اند.
وي افزود: در حال حاضر نه جمعيت شهر تهران کاهش پيدا کرده و نه ماموريت پايتخت کاهش يافته که مسوولان چنين تصميمي گرفته اند.
عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به تصويب مصوبه حضور 31 نفر در شوراي شهر تهران از سوي نمايندگان کنوني مجلس شوراي اسلامي، خاطرنشان کرد: نمايندگاني که اکنون راي به حضور 21 نفر در پارلمان شهري داده اند، همان هايي هستند که زماني تصميم گرفتند 31 نفر در شوراي شهر تهران حضور داشته باشند.
وي ادامه داد: اين تصميم نشان مي دهد که نمايندگان نه آن زمان به درستي تصميم گرفته اند و نه اکنون به صورت کارشناسي شده نظر مي دهند.
عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص نحوه فعاليت در شوراي شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر هر نماينده تهران در طول يک ماه 300 تا 400 ساعت زمان را صرف امور مرتبط با شهر کرده و اگر تعداد نمايندگان کاهش پيدا کند با مشکلات بيشتري مواجه خواهيم شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن