تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات رسايي درباره اشتباه در راي‌گيري هيات رئيسه صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
واکنش لاريجاني به سخنان رسايي: اظهارات رسايي درباره اشتباه در راي‌گيري هيات رئيسه صحت ندارد موج- رئيس مجلس اظهارات نماينده مردم تهران مبني بر رأي‌گيري اشتباه براي پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازي در صحن مجلس در ارديبهشت امسال را رد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در نشست علني امروز مجلس و پس از اتمام سخنان حميد رسايي نماينده مردم تهران که در موافقت با استيضاح آخوندي وزير راه و شهرسازي صحبت کرده بود، علي لاريجاني رئيس مجلس با اشاره به بخشي از سخنان رسايي، گفت: آقاي رسايي نکته‌اي را درباره سوال گذشته از وزير راه و شهرسازي مطرح کرد و گفت که ايشان با اختلاف يک رأي از کارت زرد مجلس رها شده و بعداً معلوم شده است که رأي‌گيري اشتباه بوده است.
وي افزود: اين مساله مربوط به هيات رئيسه است و ما چنين چيزي را تأييد نمي‌کنيم. رئيس مجلس در پاسخ به اصرار رسايي براي صحبت مجدد در اين زمينه و قرار گرفتن پشت تريبون تاکيد کرد: تخلف نکنيد، شما حرفتان را زديد؛ شما اتهامي را به هيات رئيسه زديد و هيات رئيسه هم دارد جواب شما را مي‌دهد.
لاريجاني گفت: بررسي‌هاي ما حرف شما را تأييد نمي‌کند؛ سوال انجام شده اما رأي لازم را نياورده است.
لحظاتي بعد رئيس مجلس آمار مربوط به آراي نمايندگان در قانع شدن از پاسخ‌هاي آخوندي در ارديبهشت سال جاري را اعلام کرد که بر اساس آن از مجموع ۱۹۹ نماينده حاضر، مجلس با ۱۰۷ رأي موافق و ۸۴ رأي مخالف از پاسخ‌هاي آخوندي قانع شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن