تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شوراها با کاهش اعضا افزايش چشمگيري پيدا خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۱ق.ظ)
رئيس شوراي شهر تهران در واکنش به مصوبه اخير مجلس: مشکلات شوراها با کاهش اعضا افزايش چشمگيري پيدا خواهد کرد موج - رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: قطعا با مصوبه روز گذشته مجلس شوراي اسلامي مبني بر کاهش اعضاي شوراها، مشکلات اين نهاد در آينده افزايش چشمگيري پيدا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهدي چمران در يکصد و نود و يکمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: مصوبه مجلس مبني بر کاهش تعداد اعضاي شوراي شهر تهران از 31 عضو به 21 عضو روز گذشته به تصويب نمايندگان خانه ملت رسيد.
وي افزود: پيشنهاداتي که از سوي برخي از نمايندگان در رابطه با شوراها مطرح مي شد بسيار خطرناک تر از تعداد کاهش اعضا بود.
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با تاکيد بر اينکه مشکلات شوراها با کاهش اعضا بيشتر از قبل خواهد شد، خاطرنشان کرد: من طي صحبتي که با نمايندگان شوراها در استان هاي مختلف داشتم، تمام نمايندگان از اين مصوبه مجلس ابراز نارضايتي کرده و خواستار تغيير شرايط هستند.
چمران با اشاره به مسووليت سنگين اعضاي شوراها اظهار کرد: در حال حاضر در شوراي شهر تهران با 31 عضو نيز نمي توانيم آن طور که بايد به مشکلات رسيدگي کنيم و گاه با کمبود وقت مواجه مي شويم.
وي خواستار ارائه پيشنهادات جديد از سوي اعضاي شوراي شهر تهران به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي شد و بيان کرد: بايد در آينده نزديک نظرات مان را يکپارچه کرده و پس از آن نظرات جديد را به نمايندگان مجلس منتقل کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن