تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان عنبرآباد پای درد دل یک مرد روستایی؛ برای کلاس‌های درس مختلط حاجی‌آباد چاره‌اندیشی کنید + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئولان عنبرآباد پای درد دل یک مرد روستایی؛
برای کلاس‌های درس مختلط حاجی‌آباد چاره‌اندیشی کنید + تصاویر
روستای حاجی‌آباد از توابع بخش جبالبارز جنوبی میزبان جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد بود.

خبرگزاری فارس: برای کلاس‌های درس مختلط حاجی‌آباد چاره‌اندیشی کنید + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد دوشنبه در روستای حاجی‌آباد برگزار شد، آغاز برنامه‌ها با حضور مسئولان شهرستان عنبرآباد و مردم روستای حاجی‌آباد در گلزار شهدا بود و به شهدای این منطقه ادای احترام شد. رئیس شورای اسلامی روستای حاجی‌آباد از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد ضمن تشکر از مسئولان برای حضور در این روستا، با سبدی گلچین شده از مشکلات روستا به استقبال مسئولان رفت.

تحصیل 250 دانش‌آموز مختلط در روستای حاجی‌آباد عنبرآباد حمید جهانگیری در ابتدا با اشاره به کمبود فضایی آموزشی ابراز داشت: بیش از 250 دانش‌آموز ابتدایی به صورت مختلط با هم در یک مدرسه فرسوده درس می‌خوانند و دانش آموزان کلاس ششم که همه بالغ هستند نیز در میان آنها وجود دارند و از لحاظ شرع در یک جا درس خواندن آن‌ها خالی از ایراد نیست. وی با اشاره به دیگر مشکلات آموزشی تصریح کرد: کد رشته‌های تحصیلی یک هنرستان در این منطقه بسیار ضروری است و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود. جهانگیری در زمینه نبود آب آشامیدنی ابراز داشت: با ابراز تأسف در بعضی قسمت‌های روستا آب مورد نیاز مردم به سختی تامین می‌شود.

وی خطاب به رئیس اداره برق شهرستان عنبرآباد گفت: افت شدید ولتاژ برق موجب شده است که بسیاری از وسایل خانه‌های مردم بسوزد و با توجه به اقتصاد ضعیف مردم گاهی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد شده است. جهانگیری در رابطه با مسائل بهداشتی منطقه عنوان کرد: مرکز بهداشت روستا چندین سال است که تصویب شده اما هنوز نسبت به اجرای آن اقدامی صورت نگرفته است. وی ادامه داد: حاجی‌آباد مرکز چندین روستا و آبادی است و نبود یک پایگاه جاده‌ای 115 موجب از دست‌دادن جان بعضی از بیماران منطقه شده است. وی با اشاره به این که بیش از 70 درصد جمعیت روستا را جوانان تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: جوانان ورزشکار حاجی‌آباد به محیط‌های استاندارد ورزشی نیاز دارند و در حال حاضر با پای برهنه در زمین‌های خاکی ورزش می‌کنند.

جهانگیری ابراز داشت: اداره راه و شهرسازی باید توجه داشته باشد، جاده مواصلاتی چندین روستا از مرکز روستای حاجی‌آباد عبور می‌کند و این جاده‌ پر پیچ و خم موجب بروز تصادفات منجر به فوت شده است که خواستار اصلاح این جاده هستیم. وی افزود‌: با توجه به اینکه قرآن ما را دعوت به شرکت در تعاون کرده است از مسئولان این اداره خواست تا مشکلات مردم را با تشکیل تعاونی‌ها برطرف کنند و اداره تعاون روستایی از ضرورت خاصی در این منطقه برخوردار است. رئیس شورای اسلامی روستای حاجی‌آباد ادامه داد: چند نفر علیل و قطع عضوی در حاجی‌آباد وجود دارد که تحت پوشش بهزیستی نیستند و از اداره بهزیستی می‌خواهیم تا سریعاً به شرایط آن‌ها رسیدگی کند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: از فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد خواستاریم با توجه به منطقه گسترده حاجی‌آباد و روستاهای توابع، یک پایگاه نیرو انتظامی در این منطقه راه‌اندازی شود. معاون فرمانداری شهرستان عنبرآباد در این جلسه در رابطه با برخورد مدیران با ارباب رجوع‌ها اظهار داشت: مدیران باید ادب و شخصیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و موجب راغب شدن مردم جهت حضور در اداره خود باشند. نادر ملائی، راست‌گویی را یکی از مهمترین خصائل مدیران برشمرد و افزود: پرهیز از دروغ‌گویی و غیبت با توجه به نزدیک شدن به  انتخابات بسیار ضروری است. وی ادامه داد: طبق فرمایشات حضرت علی (ع) یتیم شخص بی‌پدر نیست، بلکه انسان‌های بی‌ادب یتیم هستند و چیزی از خود ندارند. معاون برنامه‌ریزی فرمانداری عنبرآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: پس از پیگیری‌های فرماندار و طی دیدار با معاون اول ریاست جمهوری در زمینه کسب بودجه، شهرستان عنبرآباد در جنوب استان رتبه اول و در کل استان پس از شهرستان کرمان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

رضا سالاری بیان داشت: اکنون مدیران شهرستان عنبرآباد با در نظر گرفتن تفاهم@نامه‌های لازم از موقعیت پیش رو نهایت استفاده را ببرند و موجب پیشرفت بخش اداری خود و برطرف شدن مشکلات مردم شوند. وی تصریح کرد: استاندار کرمان دو طرح به صورت پایلوت کلید زده‌ است که طرح اول شورای حفاظت از منابع آب و دیگری مثلث توسعه اقتصادی است که اجرای موفق آن‌ها در استان کرمان موجب شد سایر استاندارهای کشور از این دو طرح استفاده کرده و مشکلات استان خود را برطرف کنند. مهدی ارمبین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های این اداره در هفته تربیت بدنی اظهار داشت: غبار روبی قبور شهدا، افتتاح خانه تنیس شهرستان عنبرآباد، برگزاری مسابقه بزرگ دو همگانی‌، اهدای خون ورزشکاران و کارکنان اداره از جمله برنامه‌های ما در هفته تربیت‌بدنی است. به گزارش فارس، در پایان این جلسه از ورزشکاران نمونه بخش جبالبارز جنوبی قدردانی و به آن‌ها لوح سپاس اهداء شد. انتهای پیام/80005/م40/

94/07/14 - 06:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن