تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812969291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه 40گروه تروریستی در سوریه علیه ایران و روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بیانیه 40گروه تروریستی در سوریه علیه ایران و روسیه
بیانیه 40گروه تروریستی در سوریه علیه ایران و روسیه گروه‌های تروریستی در سوریه از کشورهای منطقه خواسته‌اند ائتلافی علیه ایران و روسیه تشکیل دهند.


به گزارش فرهنگ نیوز، بیش از چهل گروه تروریستی سوری از جمله گروه احرار الشام از کشورهای منطقه خواستند برای مقابله با روسیه و ایران در سوریه، ائتلافی منطقه‌ای تشکیل دهند. این گروه‌ها روسیه را به اشغال خاک سوریه و هدف قرار دادن غیرنظامیان متهم کردند.
 
این گروه‌ها که گروه‌های شورشی تحت فرماندهی ارتش آزاد سوریه را نیز شامل می شود اعلام کردند این همکاری منطقه‌ای برای مقابله با «ائتلاف روسیه و ایران که سوریه را اشغال کرده اند» ضرورت دارد.
 
در بیانیه گروه‌های شورشی از آنچه که به عنوان «تهاجم نظامی روسیه در سوریه و اشغال آشکار کشور» نام برده می‌شود انتقاد شده است. در این بیانیه مشترک از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در حملات هوایی در حومه حمص در غرب سوریه انتقاد شده است. در این بیانیه ادعا شده است: «غیرنظامیان به صورت مستقیم و به گونه ای هدف قرار گرفته اند که ما را به یاد سیاست زمین سوخته روسیه در جنگ های گذشته می اندازد.»
 
در این بیانیه که احرار‌الشام برای خبرگزاری رویترز ارسال کرد به کشورهای منطقه که هدف این درخواست بوده‌اند اشاره‌ای نشده است ولی ترکیه، عربستان و قطر از ستیزه‌جویان مخالف بشار اسد رئیس جمهور سوریه حمایت کرده‌اند.
 
(گروه تکفیری تروریستی) داعش و نیز جبهه‌النصره که شاخه القاعده در سوریه است جزو 41 گروهی که این بیانیه را امضا کرده‌اند نمی‌شوند. این در شرایطی است که جبهه‌النصره با احرار الشام که اکثر استان ادلب در شمال غرب سوریه را تصرف کرده است وارد یک ائتلاف شده است.


منبع: تسنیم


94/7/13 - 20:38 - 2015-10-5 20:38:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن