تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکه و مدينه متعلق به همه مسلمانان است/فاجعه منا، زمينه‌ساز سقوط آل‌ سعود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: مکه و مدينه متعلق به همه مسلمانان است/فاجعه منا، زمينه‌ساز سقوط آل‌ سعود موج - خرم آباد - نماينده ولي‎فقيه در لرستان با بيان اين‌که فاجعه منا زمينه سقوط آل‌ سعود را فراهم کرده است، گفت: ۲۴ کشور دنيا از عملکرد آل‌ سعود در انجام حج ابراهيمي اعتراض دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 13 مهر، در مراسم تشييع پيکر مطهر سبزخدا قائدرحمت، از جان‌باختگان خرم‌آبادي حادثه منا، گفت: حادثه منا ابعاد وسيعي دارد، غربت جان‌باختگان اين حادثه از يک طرف و قساوت قلب آل‌سعود از طرف ديگر قلب ملت‌هاي مسلمان را جريحه‌دار کرده است.
وي با محکوم کردن سکوت بسياري از سران کشورهاي اسلامي و مجامع بين‌المللي در قبال حادثه منا، افزود: سرزمين مکه و منا محل امني براي همه انسان‌ها و حتي موجودات است اما ما شاهد بوديم اين مکان امن براي حجاج ما ناامن شد و بي‌کفايتي و بي‌لياقتي آل‌سعود حجاج ما را هلاکت رساند.
نماينده ولي‎ فقيه در لرستان با بيان اين‌که آل‌ سعود مي‌خواست تمام جنازه‌ها را در يک گور دسته‌جمعي خاک کند، اضافه کرد: سخنراني رهبر معظم انقلاب با عنوان رفتار خشن ايران در صورت بي‌احترامي به اجساد مطهر حجاج و عدم انجام وظايف آل‌سعود در رابطه با حجاج حادثه منا، باعث شد پيکرهاي حجاج ما به ايران برگردد.
ميرعمادي با اشاره به اين‌که آل‌سعود اعلام مي‌کند که ايران مي‌خواهد از حادثه منا برداشت سياسي کند و به‌دنبال تبعيض در حج است، افزود: ايران هيچ تبعيضي ندارد فقط مي‌خواهد همه مسلمانان در مکه در امنيت باشند.
وي با بيان اين‌که فاجعه منا، زمينه سقوط آل‌سعود را فراهم کرده است، ادامه داد: اعتراضات جهاني از سوي کشورهايي که عزيزانشان را در اين حادثه از دست داده‌اند، شروع شده است.
نماينده ولي‎ فقيه در لرستان اضافه کرد: 24 کشور دنيا از عملکرد آل‌سعود در انجام حج ابراهيمي اعتراض دارند و اين نشان دهنده عدم لياقت آل‌سعود در اداره حرمين شريفين است.
ميرعمادي با بيان اين‌که هر کشوري در مقر سازمان ملل نماينده دارد، گفت: مکه و مدينه متعلق به همه مسلمانان است و هر کشور اسلامي بايد در مکه و مدينه نماينده داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن