تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست ايران در سرمايه‌گذاري سياست برد-برد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
معاون وزير راه و شهرسازي: سياست ايران در سرمايه‌گذاري سياست برد-برد است موج - معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين که در نظر داريم تمام شهرهاي جديد را از طريق حمل‌ونقل ريلي به مراکز شهرهاي اصلي متصل کنيم، گفت: کميته سرمايه‌گذاري در شرکت عمران شهرهاي جديد تشکيل شده و سياست ما در سرمايه‌گذاري سياست برد-برد است ضمن اينکه بازگشت سرمايه و سود سرمايه‌گذاران نيز تضمين مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نريمان، معاون وزير راه و شهرسازي، در دومين پنل تخصصي شرکت عمران شهرهاي جديد در نوبت دوم اين همايش در محل سالن همايش‌هاي سازمان صداوسيما برگزار شد خطاب به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي اظهار کرد: هدف ما ساخت شهرها بر اساس استانداردهاي بين‌المللي و جهاني است تا شهرهايي زنده و پويا داشته باشيم.
مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد با بيان اينکه در اين همايش ۵۰ پروژه سرمايه‌گذاري در شهرهاي جديد ايران به سرمايه‌گذاران معرفي شد، از تشکيل کميته سرمايه‌گذاري در شرکت عمران شهرهاي جديد خبر داد و گفت: در نظر داريم تمام شهرهاي جديد را از طريق حمل‌ونقل ريلي به مراکز شهرهاي اصلي متصل کنيم تا ارتباط مناسب جاده‌اي و ريلي اين شهرها براي ساکنان تسهيل شود.
وي با يادآوري اين که تلاش داريم پروژه‌هايي که توجيه اقتصادي مناسب داشته باشند را به سرمايه‌گذاران معرفي کنيم، افزود: اقبال مردمي در دستور کار شرکت عمران شهرهاي جديد است چراکه دولت بخش مسکن را به عنوان موتور پيش برنده به‌سوي رونق اقتصادي اعلام کرده است.
نريمان با اشاره به اين که تجربه ۱۰۰ درصد سود را در بخش مسکن به سرمايه‌گذاران ارائه داديم، گفت: طبيعي است که در حال حاضر، ظرفيت سود حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصدي در شهرهاي جديد وجود دارد.
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: تلاش مي‌کنيم خود را با شرايط هر سرمايه‌گذار تطبيق دهيم البته اين تطبيق مشروط بر رعايت ضوابط و مقررات خواهد بود. در قراردادها نيز حمايت‌هاي لازم از سرمايه‌گذاران مد نظر قرار مي‌گيرد و قرار شده در تمامي مراحل از آن‌ها حمايت داشته باشيم؛ چراکه موفقيت سرمايه‌گذار موفقيت خود ما به عنوان نماينده دولت است.
نريمان استفاده از بخش خصوصي را سياست نخست شرکت عمران شهرهاي جديد در جذب سرمايه‌گذاران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به ميزان ۱۰ ميليارد يورو نيز زمينه سرمايه‌گذاري را در نسل نوي شهرهاي جديد فراهم کرده‌ايم.
معاون وزير راه و شهرسازي خطاب به سرمايه‌گذاران در شهرهاي جديد تأکيد کرد: سياست ما در سرمايه‌گذاري در شهرهاي جديد سياست برد-برد است ضمن اينکه بازگشت سرمايه سرمايه‌گذاران نيز تضمين مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن