تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810086012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ۶ ميليوني سفر در فواصل ۱۰۰ کيلومتري/کاهش بار سنگين جاده با ارتقاي ساير بخش‌هاي حمل‌ونقلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۴ب.ظ)
افزايش ۶ ميليوني سفر در فواصل ۱۰۰ کيلومتري/کاهش بار سنگين جاده با ارتقاي ساير بخش‌هاي حمل‌ونقلي موج - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي با اشاره به افزايش ۶ ميليوني سفر در فواصل ۱۰۰ کيلومتري در کشور گفت: در حال حاضر بيش از ۹۰ درصد سفرها از طريق جاده انجام مي‌شود که اميدواريم با ارتقاي بيشتر ساير بخش‌هاي حمل‌ونقلي بتوانيم اين بار سنگين جاده را کاهش دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي، در نخستين کنفرانس ملي حمل‌ونقل روستايي افزود: حضور ما در اين نشست نشان‌دهنده نقش مهم پليس؛ به ويژه پليس راهنمايي و رانندگي در حوزه پيشگيري از وقوع حوادث رانندگي است که متأسفانه اين سوانح در بخش روستايي با ساير جاده‌ها کمي متفاوت‌تر است، بنابراين اقدامات مربوط به آن بايد با بررسي‌هايي دقيق در نشست‌هايي علمي همانند اين کنفرانس صورت گيرد.
وي ادامه داد: کشور ما داراي اقوام، فرهنگ و شرايط جغرافيايي گوناگون است، بنابراين مدل‌هايي که بايد براي الگوبرداري از آن‌ها استفاده شود در اقليم و شرايط متفاوت مختلف است پس کار علمي انجام شده در اين وضعيت بايد مبتني بر شرايط بومي هر منطقه باشد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گفت: پليس راهبر به کمک ادارات راه و شهرسازي استان‌ها و همچنين سازمان راهداري موفق به رفع بيش از ۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در کشور شده است.
سردار مهري با تأکيد بر نقش مهم جاده‌ها در تصادفات شهري و روستايي گفت: همان‌گونه که مي‌دانيد يکي آر مسائل مهم در تصادفات جاده است، موضوع بعدي خودرو و مهم‌تر از همه آن‌ها کاربران هستند. با توجه به نقش مهم راه در اين سوانح مخصوصا در محورهاي روستايي همکاري بين دستگاه‌ها براي فراهم شدن حمل‌ونقل ايمن براي قشر روستايي بايد افزايش يابد.
رئيس پليس راهور اضافه کرد: در حال حاضر بيش از ۱۲۹ هزار کيلومتر جاده روستايي داريم که بيش از ۵۰ درصد از جاده‌هاي کشور را به خود اختصاص مي‌دهند. جمعيت زيادي نيز در روستاها زندگي مي‌کنند پس سيستم حمل‌ونقل و جا به جايي آن‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
وي در ادامه گفت: هم‌اکنون در کشور ۱۸ميليون وسيله نقليه خودرو و بيش از ۱۰ ميليون موتور سيکلت تردد مي‌کنند که قطعا کنترل آن‌ها مستلزم برخورداري از برنامه‌اي دقيق و مناسب است. به اين منظور پليس راهبر به کمک ادارات راه و شهرسازي استان‌ها و همچنين سازمان راهداري موفق به رفع بيش از ۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در کشور شده است. همچنين نصب بيش از ۱۸۰۰ دوربين ثبت تخلف را در جاده‌هاي کشور با هدف کنترل تردد و سرعت در برنامه کاري خود قرار داده‌ايم.
مهري در ادامه با اشاره به افزايش ۶ ميليوني سفر در فواصل ۱۰۰کيلومتري در کشور گفت: در حال حاضر بيش از ۹۰ درصد سفرها از طريق جاده انجام مي‌شود که اميدواريم با ارتقاي بيشتر ساير بخش‌هاي حمل‌ونقلي بتوانيم اين بار سنگين جاده را کاهش دهيم.
وي ميزان سهم راه‌هاي روستايي از کشته‌هاي تصادف جاده‌اي در سال ۸۸ نزديک به ۹.۵ درصد گزارش شده که اين رقم در سال ۹۳ به ۷.۴ درصد کاهش يافته است. خوشبختانه با برنامه‌ريزي مناسب بين راهبران محله، ادارات راه و شهرسازي و وزارت کشور توانستيم در اين زمينه به نتايج خوبي برسيم که اميدواريم با تلاش بيشتر تمامي مشکلات جاده‌هاي روستايي نيز هرچه زودتر مرتفع شود.
نخستين کنفرانس ملي حمل‌ونقل روستايي به منظور بررسي نقش سيستم حمل‌ونقل و شبکه راه روستايي در توسعه اقتصاد روستايي، بررسي الگوي غالب تصادفات در راه‌هاي روستايي و مقايسه آن با راه برون‌شهري، طراحي هندسي ايمن راه‌هاي کم تردد به منظور ارزيابي خطر، راه‌هاي مشارکت اجتماعي روستاييان در طرح‌هاي توسعه حمل‌ونقل و تحليل توزيع پروژه‌هاي حمل‌ونقل جاده‌اي روستاها امروز در مرکز تحقيقات وزارت راه، مسکن و شهرسازي برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن