تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کابوس انتفاضه سوم در خاورميانه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کابوس انتفاضه سوم در خاورميانه
کد خبر: ۵۳۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ - 05 October 2015


شبکه تلویزیون فرانس بیست و چهار با اشاره به ناآرامی ها در سرزمین های اشغالی فلسطین اعلام کرد تیتر بعدی خبرها کابوس انتفاضه سوم در خاورمیانه است.


این شبکه اعلام کرد بعد از حمله با سلاح سرد در بیت المقدس که به کشته شدن دو اسرائیلی منجر شد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جستجو واکنش مناسبی به این حمله است که در نتیجه آن تنش ها لحظه به لحظه افزایش می یابد. دیروز میان تظاهر کنندگان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری زد و خوردهایی روی داد که شامگاه یکشنبه به کشته شدن یک فلسطینی 18 ساله در طولکرم منجر شد.


آشرن وردیان، گزارشگر فرانس بیست و چهار در گزارشی از بیت المقدس گفت در محله عیسویه در شرق بیت المقدس پرتاب سنگ در مقابل پرتاب نارنجک های گاز اشک آور و تنش بین فلسطینی ها و نیروهای اسرائیلی فروکش نمی کند. یکی از فعالان فلسطینی که صورت خود را پوشانده است، در گفتگو با گزارشگر فرانس بیست و چهار گفت با کمک خدا این شروع انتفاضه سوم است. فلسطینی ها همه جا به پا خواهند خاست.


گزارشگر فرانس بیست و چهار با پخش تصاویری از درگیری های میان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی افزود در کرانه باختری و در نزدیکی رام الله نیز همین درگیری در میان جوانان فلسطینی و ارتش اسرائیل در جریان است و تعداد زیادی از فلسطینی ها زخمی شده اند. خشونت ها بعد از دو حمله در شهر قدیمی بیت المقدس که به کشته شدن دو نفر منجر شد، شدت گرفته اند. مراسم خاکسپاری یکی از قربانیان روز یکشنبه با حضور صدها نفر برگزار شد. شهر قدیمی بیت المقدس از دو روز پیش به روی فلسطینی هایی که در آنجا ساکن نیستند بسته شده است و این امر خشم بسیاری از فلسطینی ها را برانگیخته است.


دنی سیدمان، تحلیلگر و متخصص بین المقدس در این خصوص اعلام کرد با اجرای تدابیری بیش از پیش سرکوبگرانه و با حضور بیش از پیش پلیسی نمی توانید تنش ها را کاهش دهید. علت های عمیق مشکل باید حل و فصل شود و این چیزی نیست که دولت اسرائیل بخواهد آن را انجام دهد.


گزارشگر فرانس بیست و چهار افزود بینامین نتانیاهو روز یکشنبه با مقامات اصلی امنیتی دولت خود نشستی تشکیل و وعده داد تا پای مرگ به جنگ با تروریسم فلسطینی ادامه دهد. این سیاست بیم بالا گرفتن خشونت های بیشتر در خاورمیانه را افزایش می دهد. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن