تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده نشان دادن پيام سخت ايران به حکام نالايق سعودي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۵ب.ظ)
فرمانده نيروي زميني ارتش؛ آماده نشان دادن پيام سخت ايران به حکام نالايق سعودي هستيم موج-فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: در ادامه تدابير و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا آماده هستيم تا پيام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به حکام نالايق سعودي نشان دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، اميرسرتيپ احمدرضا پوردستان در مراسم تشييع پيکر سرهنگ حاج سعيد جعفري که در حادثه دلخراش منا و در اثر بي کفايتي آل سعود به ديدار معبود شتافت، گفت: در کنار اين پيکر مطهر با خداوند عهد مي بنديم در ادامه تدابير و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا، آماده هستيم تا پيام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به حکام نالايق سعودي نشان دهيم و اقتدار و عظمت سربازان اين مرز و بوم را به رخ آنان بکشيم و نشان دهيم که ارتش ايران همواره در خدمت اسلام و مستضعفين است.
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: دولت آل سعود نه تنها خادم الحرمين نيست بلکه بيشترين خيانت و جنايت را به مسلمين جهان مي کند، دولتي است که دستش تا مرفق به خون مردم بي گناه يمن آلوده است و با حمايت هاي همه جانبه خود از جبهه النصره مردم بي گناه سوريه را از بين مي برد همچنين با حمايت هاي بي شائبه از گرهک تروريستي داعش دستش به خون کودکان و زنان و مردم عراق آلوده است. اين رژيم با بوجود آوردن طالبان کام مردم بي گناه مردم افغانستان را به مرگ مي کشاند و تمام فعاليت هاي اين رژيم در راستاي خواسته هاي صهيونست ها و آمريکا مي باشد. البته نشانه هاي زوال در سيستم نالايق آل سعود در حال مشاهده است و زمينه هاي فروپاشي اين رژيم آماده مي باشد.
سرتيپ پوردستان ضمن تسليت درگذشت سرهنگ جعفري به ساحت مقدس بقيه الله الاعظم(عج) و فرمانده معظم کل قوا و خانواده آن مرحوم که از کارکنان شايسته و فداکار نيروي زميني بود گفت: اين عزيز، عرفات را به خوبي درک کرد و در کنار امام زمانش(عج) حاضر شد و قبل از ماه محرم با لبان تشنه همانند ابي عبدالله دعوت حق را لبيک گفت و به فيض ابدي رسيد و به بهشتي که مخصوص بندگان صالح الهي است سفر کرد.
لازم به ذکر است پيکر پاک سرهنگ حاج سعيد جعفري که 26 سال سابقه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشت، در قطعه 50 گلزار شهداي بهشت زهراي تهران به خاک سپرده شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن