تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد مديرعامل پست بانک ايران بر استفاده از قابليت‌‌هاي دفاترخدمات بانکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۰ب.ظ)
تأکيد مديرعامل پست بانک ايران بر استفاده از قابليت‌‌هاي دفاترخدمات بانکي موج - مدير عامل پست‌بانک ايران در همايش رؤساي شعب داراي ظرفيت خالي بر استفاده از قابليت‌هاي دفاتر خدمات‌بانکي با رعايت قوانين و مقررات مربوطه و ارائه آموزش و نظارت مستمر بر آنها به عنوان يکي از محورهاي تجهيز منابع تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر فرحي در ادامه با تقدير از برگزار کنندگان همايش گفت: مطالب و نکات آموزشي خوبي مطرح شد که قطعاً موجب ايجاد انگيزه مضاعف و تلاش بيشتر براي تحقق اهداف و برنامه‌هاي بانک خواهد شد.
فرحي با بيان اينکه پست‌بانک‌ايران، بانکي خوش‌نام و برگ زريني در نظام بانکي کشور با ظرفيت واقعي است تصريح کرد: نيروي انساني توانمند عامل اصلي حرکت درون يک سازمان مي‌باشد و خوشبختانه وجود نيروهاي توانمند در اين بانک موجب اميدواري و اطمينان خاطر براي رسيدن به راه مقدسي که در پيش‌ گرفته‌ايم، شده است.
مدير عامل پست‌بانک ايران بر ايجاد و شکل‌گيري يک هم‌افزايي براي استفاده از تمام ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بانک در تمامي بخش‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگي بانک، بستري براي ارائه خدمات وجود دارد و بايستي اين قابليت‌ها را قدر بدانيم و اين مهم ترين خواسته جامعه، کشور و مقامات اجرايي از ما مي‌باشد.
فرحي عنوان کرد: بانک تخصصي بخش ICT به عنوان تأمين کننده مالي اين بخش و بانک توسعه‌اي براي توسعه روستاها دو رويکرد اصلي اين بانک است و با توجه به دانش و تخصصي که در مجموعه آن وجود دارد مي‌توان اهداف را در بخش ICT کشور که بخشي از درآمد ملي را تشکيل مي‌دهد به‌خوبي انجام داد.
وي ابراز اميداوري کرد: تسريع در قانون تعيين پست بانک ايران به عنوان بانک تخصصي حوزه ICT و توسعه روستايي موجب خواهد شد تا همه دستگاه‌ها بتوانند فعاليت‌هاي مالي خود را از طريق آن انجام دهند و قطعاً اين بانک نيز تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات متنوع مالي و بانکي انجام خواهد داد.
فرحي؛ وصول مطالبات را به‌عنوان يکي از کليدي‌ترين مسائل در بانک دانست و گفت: البته وصول نقدي مطالبات اولويت بانک است تا منابع بيشتري جذب کنيم و همه بايد در اين زمينه فعاليت مضاعفي داشته باشيم.
مدير عامل پست بانک ايران در پايان توصيه‌هاي لازم درخصوص IT و SMS بانک ارائه و بر آراستگي شعب، انضباط مالي و اداري، ايجاد علاقه و همچنين بهره‌گيري از مطالب ارائه شده در اين همايش و انتقال به زيرمجموعه جهت تحقق اهداف بانک تأکيد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن