تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799639968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناخت و پیشگیری از سرطان با مطالعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با هفته مبارزه با سرطان «به نشر» بسته آموزشی پیشنهاد می کند؛ شناخت و پیشگیری از سرطان با مطالعه خبرگزاری پانا: انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با هفته سرطان، بسته کتاب های پیشنهادی خود را در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاع رسانی در زمینه سرطان و راه های پیشگیری و مبارزه با آن را معرفی می کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 12:44

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، امروزه با افزایش آلاینده های محیطی و گسترش کارخانه های تولید دخانیات در جهان، سرطان به یکی از شایع ترین علت مرگ و میر در دنیا تبدیل شده است.
از آنجا که سرطان عمدتاً قابل پیشگیری است و نیز شیوع سرطان در سال های اخیر در ایران نیز نشان از نیاز عموم مردم جامعه به افزایش آگاهی های لازم در زمینه پیشگیری از این بیماری است و بر همین اساس به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) نسبت به چاپ و انتشار چندین عنوان کتاب در راستای معرفی و ارائه اطلاعات در ارتباط با انواع بیماری های سرطان اقدام کرده است.
کتاب «سرطان ریه چیست؟ چه باید کرد؟» عنوان دومین جلد از مجموعه چهار جلدی «پرسش و پاسخ های پزشکی» است که توسط به نشر و به قلم دکتر «جان شیلر، کالرن پارلز، امی سیپائو» و ویرایش، نظارت و ترجمه دکتر رضا فرید حسینی، افشین شیرکانی، محمدرضا زند کریمی، فرانک صیانت در سال 1392 با قطع رقعی راهی بازار شد.
در این کتاب به سرطان ریه با زبانی ساده پرداخته شده و راه های تشخیص، درمان و پیشگیری از آن و نحوه کنار آمدن با این بیماری در قالب صد پرسش و پاسخ ارائه شده است.
کتاب «سرطان پروستات» از مجموعه کتاب های «چه کنیم بیشتر زنده بمانیم» و ترجمه مرتضی مدنی نژاد با بررسی نشانه ها، علائم و عوارض بروز آن، زمینه شناخت و درمان مربوط به آن را فراهم آورده است.
این کتاب که برای نخستین بار در سال 1382 به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده، به پرسش های زیادی که در ذهن مبتلایان به این بیماری و خانواده هایشان است، پاسخ می دهد.
«سرطان پستان» نوشته «سیمون جوزف» و همکاران و ترجمه مرتضی مدنی نژاد عنوان دیگر کتاب مجموعه فوق است که توسط به نشر و در ارتباط با بیماری سرطان به چاپ رسیده و به صورت ساده و قابل درک برای عموم مردم به ارائه توضیحات و آگاهی های مورد نیاز در زمینه این سرطان شایع در میان زنان می پردازد.
کتاب «پیشگیری از سرطان با تغذیه» عنوان کتاب دیگری از انتشارات آستان قدس رضوی است که توسط دکتر علیرضا امیدی زاده و دکتر سانیا سلجوقیان چاپ و منتشر شده و طی آن به زبانی ساده و ارائه رژیم های پیشنهادی، به تغذیه نامناسب به عنوان عامل بروز 35درصد از ابتلا به انواع سرطان ها پرداخته شده است.
علاقه مندان به تهیه این کتاب ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن