تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و تقويت خدمات‌رساني اتوبوس‌راني در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران: توسعه و تقويت خدمات‌رساني اتوبوس‌راني در دستور کار است موج - معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران با اعلام دو رويکرد مديريت شهري در حوزه اتوبوس‌راني پايتخت گفت: بر اساس تدابير شهردار محترم تهران، توسعه و تقويت خدمات‌رساني اتوبوس‌راني در شهر تهران و حومه آن را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار داده‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي، معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، افزود: بنا بر تدبير ايشان، نسبت به ايجاد و تقويت خطوط اتوبوس‌راني در مناطق حاشيه‌اي جنوبي، غربي و شمال شرقي تهران از جمله مناطق 4، 18، 19، 20 و 21 و نيز برخي شهرک‌هاي پيرامون شهر تهران اقدام خواهيم کرد.
وي با اعلام اين‌که در زمينه نوسازي ناوگان اتوبوس‌راني و ورود اتوبوس‌هاي جديد به ناوگان با محدوديت‌هاي بسياري رو به رو هستيم، تأکيد کرد: با وجود تمام محدوديت‌ها، به موجب دستور شهردار محترم تهران، نسبت به نوسازي اتوبوس‌هاي خطوط اتوبوس‌راني در پهنه‌هاي شمال شرقي، جنوب شرقي و جنوبي تهران از جمله مناطق 4 و 15 و مناطق جنوب شهر، اقدام خواهد شد.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين‌که با وجود پيشرفت‌هاي کيفي قابل توجه در خدمات‌رساني ناوگان اتوبوس‌راني در تهران طي چند سال اخير، هنوز راه طولاني براي رسيدن به ناوگان ايده آل در پيش داريم، اظهار کرد: اشکالات و کمبودهاي موجود را مي دانيم و عزم خود را جزم کرده‌ايم تا جاي ممکن نسبت به برطرف کردن اين مشکلات، اقدام کنيم.
تشکري هاشمي با بيان اين‌که در کل نقاط تهران به طور جدي با کمبود اتوبوس رو به رو هستيم و البته اين مشکل در مناطق جنوبي شهر با توجه به انبوه مسافران اتوبوس در اين مناطق، نمود بيشتري دارد، تصريح کرد: اولويت به کارگيري اتوبوس‌هاي نو که در آينده وارد تهران مي‌شوند و 200 دستگاه اتوبوس دو کابين جديدي که هفته گذشته وارد خطوط شدند، خطوط پر مسافر مناطق جنوبي شهر است تا شهروندان اين مناطق با آرامش بيشتر و در مدت زمان کمتري به مقصد برسند.
وي در ادامه با تأکيد بر اين‌که انتظار مي‌رود دولت تدبير و اميد، مردم تهران را در حوزه حمل‌ونقل عمومي و از جمله اختصاص اتوبوس‌هاي نو مورد حمايت خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: اين در حالي است که در سال‌هاي گذشته، 82 و نيم درصد از مبلغ کل خريداري اتوبوس در تهران را دولت و تنها 17 و نيم درصد آن را مديريت شهري پرداخت مي‌کرد، در صورتي که در حال حاضر سهم دولت از تأمين اتوبوس‌هاي تهران صفر درصد است که براي جبران، مديريت شهري 100 درصد آن را مي‌پردازد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن