تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعهد آمريکا به بررسي علت حمله به بيمارستان قندوز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
تعهد آمريکا به بررسي علت حمله به بيمارستان قندوز موج - وزير دفاع آمريکا متعهد شد تحقيقات شفافي در مورد علت اشتباه ارتش آمريکا در حمله به بيمارستاني در شهر قندوز که 22 تن در آن حادثه کشته شدند، به عمل خواهد آمد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، اشتون کارتر، وزير دفاع ايالات متحده، در آغاز سفر خود به اروپا و پس از فرود در فرودگاه اسپانيا گفت: ما براي روشن شدن علت وقوع حمله به بيمارستاني که توسط پزشکان بدون مرز در شهر قندوز ساخته شده بود، تحقيقات کاملي به عمل خواهيم آورد.
به نظر مي رسد کارتر در واکنش به اظهارات پزشکان بدون مرز که خواستار تحقيقات مستقل بين المللي در مورد حادثه قندوز شدند و از آن به عنوان يک جنايت جنگي ياد کردند، چنين سخناني را بيان کرد. همچنين سازمان پزشکان بدون مرز بررسي آمريکا در اين رخداد را کافي ندانست.
در همين رابطه يک مقام آمريکايي به شرط ناشناس ماندن گفت: يک بالگرد آمريکايي در منطقه مذکور پس از دريافت درخواستي براي حمايت از نيروهاي عمليات ويژه ايالات متحده، به اهداف طالبان شليک کرد.
گفتني است کارتر تاکيد کرده است که پس از انجام تحقيقات مشخص خواهد شد چه کسي مسوول چنين اتفاقي است. وي همچنين در پاسخ به پرسشي در مورد ادامه حملات هوايي ايالات متحده در افغانستان گفت: تصميم در مورد پشتيباني از عمليات نظامي عليه طالبان توسط ژنرال جان کمپبل، فرمانده نيروهاي آمريکا در اين کشور، گرفته مي شود.
در همين حال نبرد ميان دو طرف براي خارج کردن شهر 300 هزار نفري قندوز از اشغال طالبان، کماکان ادامه دارد. ضمن آنکه برخي از مقامات آمريکايي بر اين باورند که با توجه به برنامه کاخ سفيد براي پايان دادن به حضور نظامي در افغانستان تا پايان سال 2016، ژنرال کمپبل چنين عملياتي را براي تداوم استقرار نظاميان در اين کشور شکل داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن