تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش مصرف بيش از ٣٢ ميليون ليتر بنزين در منطقه تربت حيدريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۹:۶ق.ظ)
کاهش مصرف بيش از ٣٢ ميليون ليتر بنزين در منطقه تربت حيدريه موج - استفاده از گاز طبيعي فشرده (سي.ان.جي) در منطقه تربيت حيدريه منجر به کاهش مصرف ۳۲ ميليون و ۵۰۰ هزار ليتر بنزين در ۶ ماهه نخست امسال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن دلبري، مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه تربت‌حيدريه، گفت: در اين بازه زماني ۲۹ ميليون و ۵۰۰ هزار مترمکعب سي.ان.جي مصرف شد که در مقايسه با دوره زماني مشابه پارسال از رشد ۶.۶ درصدي اين سوخت پاک حکايت دارد.
محسن دلبري ميانگين مصرف روزانه اين منطقه را ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب اعلام و اظهار کرد: اين مقدار سوخت پاک از طريق ۲۸ باب جايگاه در منطقه تربت‌حيدريه توزيع شده است.
دلبري کاهش قيمت سي.ان.جي را در تابستان امسال عامل استقبال و استفاده بيشتر از اين سوخت پاک عنوان کرد.
وي افزود: منطقه تربت‌حيدريه امکان اشتغال‌زايي مستقيم بيش از يک‌صد نفر را از طريق احداث ۲۸ باب جايگاه سي.ان.جي با ظرفيت ۳۰ هزار و ۴۵۰ مترمکعب بر ساعت فراهم کرده است.
به گفته دلبري عرضه اين سوخت با ۷۹ دستگاه ديسپنسر و ۱۵۸ نازل فعال، به ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در روز مي‌رسد که اين ميزان در کاهش مصرف بنزين و جلوگيري از خروج ارز از کشور، سهم ارزنده‌اي دارد.
مدير شرکت ملي پخش منطقه تربت‌حيدريه همچنين از ساخت ۳ جايگاه جديد با مجموع ظرفيت ۴۵۰۰ مترمکعب بر ساعت در آينده خبر داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن