تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف سوخت مايع در کشور به ۷۴۶ ميليون ليتر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۶ب.ظ)
مصرف سوخت مايع در کشور به ۷۴۶ ميليون ليتر رسيد موج - مصرف سوخت مايع (نفت گاز و نفت کوره) کشور در هفته منتهي به دهم مهر امسال به حدود ۷۴۶ ميليون ليتر رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، بخش‌هاي مختلف مصرف‌ کننده سوخت مايع از جمله نيروگاه‌هاي کشور در بازه زماني چهارم تا دهم مهر امسال ۷۴۵ ميليون و ۶۰۰ ليتر سوخت مايع مصرف کردند.
در بازه زماني ياد شده ۵۷۶ ميليون و ۶۰۰ هزار ليتر گازوئيل و ۱۶۹ ميليون ليتر نفت کوره مصرف شده است.
آمارهاي مقايسه‌اي نشان مي‌دهد که مصرف سوخت مايع کشور در بازه زماني چهارم تا دهم مهر امسال نسبت به هفته پيش يک ميليون و ۶۰۰ هزار ليتر کاهش داشته است.
اين آمارها، همچنين بيانگر آن هستند که مصرف گازوئيل نسبت به هفته پيش ۱۵ ميليون و ۳۰۰ هزار ليتر افزايش و مصرف نفت کوره نيز ۱۳ ميليون و ۷۰۰ هزار ليتر کاهش داشته است.
بيشترين مصرف گازوئيل در هفته منتهي به دهم مهر امسال با ۱۰۴ ميليون و ۶۰۰ هزار ليتر به روز چهارشنبه و کمترين مقدار مصرف آن نيز با ۶۰ ميليون و ۶۰۰ هزار ليتر به روز جمعه مربوط مي‌شود.
همچنين، بيشترين مصرف نفت کوره با ۲۶ ميليون و ۵۰۰ هزار ليتر به روز پنج‌شنبه (۹ مهر) و کمترين ميزان آن نيز با ۲۲ ميليون و ۸۰۰ هزار ليتر به روزهاي جمعه مربوط مي‌شود.
بر پايه اين گزارش، ميانگين مصرف گازوئيل در هفته منتهي به دهم مهر امسال، ۸۲ ميليون و ۳۷۱ هزار ليتر و ميانگين مصرف نفت کوره نيز ۲۴ ميليون و ۱۴۲ هزار ليتر بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن