تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی:همه دیوارهای غلط تحریم را در هفته های آینده فرو میریزیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: روحانی:همه دیوارهای غلط تحریم را در هفته های آینده فرو میریزیم سیاست > دولت - .

  رئیس جمهور گفت: روستا محور فرهنگ این مرز و بوم است و همه بزرگان گذشته این دیار بوم، بسیاری از بزرگان امروز، عالمان، اندیشمندان، سیاستمداران، اصحاب فرهنگ و هنر، انقلابیون، سرداران و شهدای بزرگ از روستا هستند.

ما به هویت دینی مان نیاز داریم/ من روستازاده هستم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الا سلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در همایش ملی روستا با بیان اینکه خدا را شاکرم که امسال هم توفیق پیدا کردم در محضر شما روستاییان باشم اظهار کرد: روستا زیباییهای خاص خود را دارد و من خود روستا زاده ام و به روستایی بودن خود افتخار می کنم.

وی ادامه داد: روستا محور فرهنگ این مرز و بوم است و همه بزرگان گذشته این دیار بوم، بسیاری از بزرگان امروز، عالمان، اندیشمندان، سیاستمداران، اصحاب فرهنگ و هنر، انقلابیون، سرداران و شهدای بزرگ از روستا هستند.


رئیس جمهور تصریح کرد: روستا همان نقطه ای است که از این نام قبل از هرچیز صفا و صداقت و مهربانی و عشق به اسلام و دین و خاندان رسالت و توحید و کار و کوشش تبادر می شود.


روحانی ادامه داد: آن چیزی که به ذهن انسان از روستا می آید سخت کوشی توام با صفا و صداقت است و ما نیاز داریم که هویت دینی و فرهنگی و ایرانی و اسلامیمان و نیاز به یک عزم راسخ برای حرکت جدید داریم.


رئیس جمهور در ادامه بار دیگر فاجعه جانگداز منا را به محضر همه ملت ایران و ملل اسلامی و به ویژه خانواده جانباختگان تسلیت گفت و بیان داشت: فاجعه منا بسیار واقعه غم آوری بود؛ حاجیانی که روز قبل از عید قربان در سرزمین عرفات به راز و نیاز با خدا پرداخته بودند و در آن روز به مشعر و منا آمده بودند که با بی کفایتی و بی تدبیری و عدم برنامه ریزی و یا احیانا تقصیرهایی که باید بررسی شود زائران ومیهمانان خانه خدا در یک شرایط بسیار درد آور قرار گرفتند.


وی ادامه داد: این همه دوربین در سرزمین منا است و این دوربین ها تمام خیابانها و مسیرها را نشان می دهند و لحظه به لحظه معلوم است جمعیت زائران از کجا به کجا می روند و مخصوصا مشخص شده بود که در روز عید قربان چه حاجیانی از کدام کشور برای انجام مناسک به منا می روند.


روحانی با طرح این سوال که با این همه امکانات که در اختیار دولت عربستان سعودی است این اتفاق چگونه رخ داده است گفت: کشوری که آن همه هلکوپتر و امکانات و پول نفت در اختیار دارد چگونه نتوانست از بروز این فاجعه جلوگیری کند؟







دوشنبه 13 مهر 1394 - 09:16:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن