تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پاس» از «مس» طلا می‌سازد/مصافی برای شروع دوباره تیم همدانی‌


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
«پاس» از «مس» طلا می‌سازد/مصافی برای شروع دوباره تیم همدانی‌

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 2932068 - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال در همدان میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان است تا شاید با برتری مقابل این تیم امید را به هواداران بازگرداند و راهی برای فرار از سقوط بیابد. خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: قطار لیگ دسته اول فوتبال به ایستگاه نهم رسید تا همچنان باگذشت ۹ هفته از لیگ دسته اول فوتبال، پاس تنها نماینده فوتبال همدان در این لیگ در حسرت کسب پیروزی بسوزد. پس از شکست سنگین تیم فوتبال پاس در تبریز تغییر و تحولات در تیم پاس محتمل به نظر می‌رسید اما از قبل، هیئت‌مدیره همه‌چیز را به بعد از بازی پاس برابر ماشین‌سازی موکول کرده بود که مدیرعامل پاس پیش‌دستی کرد و قبل از اینکه حکم اخراج وی از سوی هیئت‌مدیره صادر شود استعفا داد. در کمتر از ۲۴ ساعت بعدازاین استعفا مدیرعامل جدید پاس معرفی شد تا این شائبه بیشتر قوت بگیرد که از قبل تغییر مدیرعامل پاس برنامه ریزی شده بود تا جایی که جایگزین بهرام یدی نیز از قبل تعیین‌شده بود و بلافاصله بعد از استعفا مراسم تودیع و معارفه انجام شد. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این تغییر و تحول به سود این تیم به پایان خواهد رسید و نوار ناکامی این تیم همدانی پاره خواهد شد یا همچنان پاسی‌ها بر روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارند. آنچه مسلم است اینکه هواداران فوتبال همدان پس از ۹ هفته همچنان در حسرت جشن گرفتن نخستین پیروزی این تیم هستند.

این‌که گفته می‌شود پاسی‌ها باید به دنبال تفکر جدید در کادر فنی باشند هم مسئله دیگری است که بعضی از کارشناسان فوتبال همدان دراین‌باره اتفاق‌نظر دارند که مهابادی هنوز نتوانسته ترکیب ایده آل تیم خود را پیدا کند. همچنین از دست دادن پیروزی همانند فصل گذشته در ثانیه‌های پایانی بازی نیز از نکات منفی تفکرات مهابادی بر پاس است که به‌سادگی نمی‌توان از کنار این مسائل گذاشت. ۹ هفته در فوتبال زمان کمی برای کادر فنی نیست و هواداران به‌طورقطع دیگر بهانه‌ای از کادر فنی پاس در قبال نتیجه نگرفتن این تیم قبول نخواهند کرد ۹ هفته در فوتبال زمان کمی برای کادر فنی نیست و هواداران به‌طورقطع دیگر بهانه‌ای از کادر فنی پاس در قبال نتیجه نگرفتن این تیم قبول نخواهند کرد و هیچ‌کس در همدان تحمل از دست دادن امتیازی دیگر در پاس را ندارد و مهابادی این را به‌خوبی می‌داند که اگر در این بازی هم امتیاز از دست بدهد شاید پایان کار او با همدانی‌ها هم نزدیک‌تر از گذشته باشد. حریف این هفته تیم فوتبال پاس همدان در هفته گذشته دست‌به‌کار بزرگی زد و موفق شد تیم پیکان تهران را که بدون باخت در صدر جدول حضور داشت شکست دهد به طوریکه کمتر کسی پیش‌بینی این نتیجه را داشت ولی رفسنجانی‌ها موفق شدند این کار بزرگ را انجام دهند تا بازهم ثابت شود فوتبال بازی غیرقابل‌پیش‌بینی است و باید انتظار هر نتیجه‌ای را از بازی‌ها داشته باشیم. مسی‌ها هفته گذشته نخستین پیروزی خود را در جدول رده‌بندی کسب کردند تا باروحیه بیشتری به مصاف هفته پیش رو بروند. این تیم با ۵ تساوی و ۲ شکست و ۸ امتیاز رده ۱۴ جدول را در اختیار دارد اما در این میان داوود مهابادی سرمربی پاس به‌خوبی می‌داند که در این بازی چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت  چراکه پاس به قعر جدول چسبیده و جایگاه بیستم برای این تیم بسیار اسفناک است و کسی تحمل این جایگاه را برای فوتبال همدان ندارد.

به همین علت پاسی‌ها به‌طورقطع با ترکیب کاملاً هجومی وارد میدان خواهند شد تا با کسب نخستین پیروزی علاوه بر خروج از بحران نخستین پیروزی را هم در همدان جشن بگیرند تا شاید هواداران و مردم همدان کمی با تیم مهابادی آشتی کنند و این برد سکوی پرتابی برای پاس در لیگ دسته اول فوتبال باشد. مهابادی باید به‌خوبی بداند که نمی‌توان به زدن یک گل بسنده کرد و باید فکر بازی تدافعی را از ذهن خود خارج کند تا ثمره این تفکر نخستین پیروزی پاس را در لیگ دسته اول فوتبال و در خانه رقم بزند. خبرگزاری مهر برای آگاهی بیشتر از شرایط فنی و روحی تیم فوتبال پاس همدان گفتگویی با سرمربی این تیم انجام داده است. دیدار برای مس رفسنجان شروعی دوباره برای پاس است سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هفته گذشته پاس برابر ماشین‌سازی تبریز و شکست پاس اظهار داشت: گل‌هایی که پاس در دیدار برابر ماشین‌سازی دریافت کرد بسیار اتفاقی بود و تمام این ۳ گل با تغییر مسیر وارد دروازه پاس شد. داوود مهابادی افزود: پاس خط دفاعی بسیار خوبی دارد اما یک مقدار بدشانسی و استرس یقه تیم پاس را گرفته و بازیکنان باید بیشتر تمرکز کنند چون گل‌هایی که پاس دریافت می‌کند بسیار مفت هستند. وی با اشاره به تغییر مدیرعامل پاس گفت: بهرام یدی هم برای پاس بسیار زحمت کشید و عزیزی مدیرعامل جدید نیز کارنامه مدیرعاملی بسیار خوبی دارد و به نظر تیم روند خوبی پیدا خواهد کرد و قدم مدیرعامل جدید برای پاس خوب خواهد بود.


مهابادی بابیان اینکه حساسیتی روی بازیکن خاصی ندارم و از هرکس که صلاح ببینم استفاده خواهم کرد، گفت: اینکه یک تیم ۵ هفته نتیجه بگیرد دلیل بر این نمی‌شود که به‌طورقطع مدعی لیگ برتر است و اگر هم‌تیمی چند هفته نتیجه نگیرد بازهم دلیل نمی‌شود که این تیم نمی‌تواند مدعی باشد. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: چند هفته نیز تیم پاس وارد بحران شد که امیدوار هستم با این بازی از بحران خارج شویم و روند صعودی خود را در جدول آغاز کنیم. وی بابیان اینکه لیگ یک غیرقابل‌پیش‌بینی است، بیان کرد: هفته گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد تیم پیکان تهران برابر مس رفسنجان شکست بخورد اما این اتفاق افتاد که نشانمی هد لیگ دسته اول فوتبال خصوصی در این فصل کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی است. مهابادی با اشاره به دیدار این هفته پاس برابر مس رفسنجان گفت: بازی برابر مس شروع دوباره‌ای برای پاس در لیگ دسته اول فوتبال خواهد بود. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: مس رفسنجان تیم خوبی است و در فصل گذشته نیز تا پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد اما به‌طورقطع با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز بازی وارد میدان خواهیم شد. هواداران باید کمی صبور باشند و ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کنند وی با درخواست از هواداران و مردم همدان بیان کرد: هواداران باید کمی صبور باشند و ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کنند و اجازه ندهند تعداد کمی تماشاگرنما باعث شوند تیم وارد حاشیه شود. مهابادی عنوان کرد: با یاری خدا و تشویق هواداران نخستین پیروزی پاس را در این هفته در همدان جشن خواهیم گرفت. گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در قالب هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه ۱۳ مهرماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان ساعت ۱۵:۴۵ میزبان تیم مس رفسنجان است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن