تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ شيطان با شليك پليس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ شيطان با شليك پليس
پرونده مردي كه در جريان سرقت از چند خانه در شرق تهران به زنان هم تعرض كرده بود، با هلاكت وي به ضرب گلوله پليس بسته شد. همدست مرد متجاوز كه تنها در جريان سرقت‌ها نقش داشته در بازداشت پليس به سر مي‌برد.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز سيزدهم مردادماه بود كه مأموران كلانتري 147 گلبرگ از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از ماجراي دستبرد سارق به طبقه اول ساختماني مسكوني باخبر و در محل حاضر شدند. زن صاحبخانه گفت:ساعت حدود 14 بود و در خانه تنها بودم كه ناگهان مردي بلند قد كه صورتي سياه داشت از بالكن وارد خانه شد. او چاقو و شوكر به دست داشت و تهديد كرد كه صدا نكنم. فهميدم كه قصد شومي دارد بنابراين با او درگير شدم. بعد من را در كمد ديواري يكي از اتاق‌ها حبس كرد. دقايقي بعد كه در كمد را به زور باز كردم توان واكنش نداشتم. نمي‌دانستم بايد چه كنم. وقتي كمي حالم بهتر شد فهميدم كه طلا، پول نقد، لپ‌‌تاپ، تبلت و گوشي تلفن همراهم را سرقت كرده و از راه بالكن گريخته است.
با طرح شكايت بود كه پرونده به دستور قاضي شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
اولين بررسي‌ها نشان داد كه چند شكايت مشابه در كلانتري‌هاي شرق تهران مطرح شده است. اظهارات شاكيان نشان مي‌داد كه دزد شيطان صفت در ساعت‌هاي بين هشت صبح تا 15 از طريق بالكن وارد آپارتمان‌هاي طبقه اول شده و همزمان با سرقت با تهديد چاقو و شوكر به زنان خانه‌دار هم تعرض كرده است.
كارآگاهان پس از مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار به مرد 32 ساله‌اي به نام حميد. ف كه شش بار به اتهام سرقت از خانه و نگهداري سلاح جنگي بازداشت شده بود، مظنون شدند. بررسي‌ها نشان داد كه اين مرد مقداري اموال سرقتي مثل طلا و گوشي‌هاي تلفن همراه را كه متعلق به شاكيان بوده، فروخته است. 21 شهريور ماه بود كه مخفيگاه متهم در خيابان وفادار شرقي شناسايي و او بازداشت شد، اما شاكيان وقتي مقابل متهم قرار گرفتند، گفتند اين مرد كسي نيست كه از آنها سرقت و به آنها تعرض كرده است.  در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان مطمئن بودند كه حميد مي‌تواند نشاني متهم اصلي را در اختيارشان قرار دهد؛ چرا كه اموال شاكيان در مخفيگاه حميد پيدا شده بود. متهم وقتي مورد تحقيقات فني قرار گرفت به همدستي با تبهكار 32 ساله‌اي كه محمد.الف نام داشت، اقرار كرد.   او گفت من در جريان سرقت‌ها، داخل خودرو مي‌نشستم و مراقب اطراف بودم. محمد هم از راه بالكن وارد ساختمان مي‌شد و بعد از سرقت با هم فرار مي‌كرديم. پس از آن بود كه صورت متهم چهره نگاري شد و شاكيان هم او را شناسايي كردند.
با نشاني‌هايي كه حميد در اختيار پليس گذاشت، كارآگاهان محل‌هاي رفت و آمد متهم را كنترل كردند. پنجم مهرماه بود كه كارآگاهان متوجه شدند مرد تبهكار سوار بر خودروي پژو پرشياي خاكستري در مسير تهران - پرديس در حال تردد است. در حالي كه كارآگاهان در عوارضي براي بازداشت متهم كمين كرده بودند، مرد تبهكار از حضور پليس باخبر شد و با تغيير مسير در خلاف جهت خودروها حركت كرد بنابراين عمليات تعقيب و گريز شروع شد. كارآگاهان با به كار‌گيري قانون استفاده از سلاح به متهم هشدار دادند و با شليك به لاستيك خودرو قصد توقف او را داشتند، اما متهم با پاي پياده قصد فرار داشت كه از ناحيه پا هدف شليك قرار گرفت. از آنجا كه گلوله به سفيدران او برخورد كرده بود، وي در دم جان باخت.  سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: ديگر متهم پرونده، در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است و تحقيقات براي شناسايي ديگر جرائم ارتكابي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن