تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشترين موضوع تماس‌هاي مردمي با 197 ‌ درباره پليس راهور است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بيشترين موضوع تماس‌هاي مردمي با 197 ‌ درباره پليس راهور است
فرمانده نيروي انتظامي گفت: بيشترين تماس‌هاي مردمي با 197 در يك سال گذشته درباره پليس راهنمايي و رانندگي بوده است.
سردار حسين اشتري در حاشيه بازديد از مركز نظارت همگاني ناجا به خبرنگاران گفت: پس از پليس راهور بيشترين تماس‌ها به ترتيب مربوط به پليس پيشگيري، امنيت عمومي، آگاهي، يگان امداد، معاونت عمليات، مبارزه با مواد مخدر و سازمان وظيفه عمومي بوده است. وي افزود: در اين باره هم مردم انتقاد و پيشنهاد داشته‌اند و هم شكايت و قدرداني. سردار اشتري ادامه داد: تماس‌هاي مردم با مركز 197 در شش ماهه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 26 درصدي حكايت دارد و اين مهم به موفقيت‌هاي ناجا در انجام مأموريت‌هايشان كمك خواهد كرد. وي افزود: نگاه پليس عمدتاً‌ اجتماعي است و بر همين اساس با مشاركت مردم مي‌توانيم به اهداف مورد نظر دست يابيم.
 
 برخورد با مأموران متخلف
فرمانده پليس كشور ادامه داد: اگر مأموري در وظايف سازماني تخلف كند، ما با ملاحظه همه جوانب در صورت احراز آن تخلف با مأمور برخورد قانوني مي‌كنيم و تنبيه‌هايي همچون انفصال از خدمت و تنزيل درجه را داشته‌ايم اما خوشبختانه قاطبه كادر نيروي انتظامي وظايف خود را به نحو مطلوب انجام مي‌دهند.
 
 درباره معتادان متجاهر
سردار اشتري همچنين درباره جمع‌آوري معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: جمع‌آوري معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچيان مواد مخدر جزو بزرگ‌ترين اولويت‌هاي شهروندان از مأموران پليس است. از اين رو با ابلاغيه‌اي كه به همكارانم در سطح همه استان‌ها اعلام شده است، از آنها خواسته‌ايم نسبت به شناسايي معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر و قاچاقچيان اقدام كرده و در برخورد با اين افراد، هيچ‌گونه چشم‌پوشي نداشته باشند.

   فيلم مستند معتادان براي سران سه قوه
وي گفت: علاوه بر نيروي انتظامي، بهزيستي، شهرداري و وزارت بهداشت، وزارت رفاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري در بحث مواد مخدر نقش دارند. نيروي انتظامي در آخرين برنامه خود با تهيه فيلم مستندي از رفتار معتادان متجاهر و آسيب‌هايي كه اين افراد براي ديگر افراد جامعه ايجاد مي‌كنند، آن ‌ را به سران سه قوه تقديم كرده و خواستار رسيدگي سريع همه دستگاه‌هاي ذيربط در امر مبارزه با مواد مخدر است.
 
  شهرداري‌ها مكلف به ايجاد محل نگهداري معتادان شده‌اند
فرمانده ناجا با اعلام اينكه خوشبختانه حساسيت‌هاي موجود در بحث مبارزه با مواد مخدر باعث شده است اتفاقات خوشايندي در امر جمع‌آوري معتادان رخ دهد، افزود: شهرداري‌ها مكلف شده‌اند فضاي مناسبي را براي نگهداري معتادان در اختيار مأموران پليس قرار دهند و در صورت تأمين اين فضا، پليس در صحنه حضور خواهد يافت و نسبت به جمع‌آوري معتادان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن