تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798695312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان فعالیت های تابستانی ستاد ساماندهی دریا در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پایان فعالیت های تابستانی ستاد ساماندهی دریا در گیلان خبرگزاری پانا:دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان از پایان فعالیت های تابستانی این ستاد در سواحل استان خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 08:07

خبرگزاری پانا+ستاد

یونس رنجکش در گفتگو با خبرنگار پانا،بیان کرد: فعالیت های ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان در سال جاری از اول خرداد ماه آغاز و تا دهم مهرماه ادامه داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 روز بیشتر بوده است
وی ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران این ستاد در سطح استان گیلان و تلاش های ویژه فرمانداران و ستادهای شهرستانی اظهار داشت: خوشبختانه امسال برغم افزایش زمان فعالیت طرح ها و همچنین کمبودهایی که در این ستاد ها وجود داشت با مدیریت و بهره وری مناسب از ظرفیت های موجود استان به بخش های مهمی از اهداف مورد نظر دست یافتیم.
به گفته سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، از مهمترین اهداف مورد نظر در تابستان امسال کاهش تعداد غریق و افزایش تعداد و تکمیل امکانات رفاهی طرح های سالمساازی و همچنین افزایش میزان رضایتمندی، اقدامات مناسبی نیز در کنار ساماندهی ناجیان غریق و برگزاری دوره های آموزشی برای آنان انجام شده است.
وی اظهار داشت: در کنار اجرای برنامه های امداد و نجات و کاهش تعداد غریق اجرای برنامه های فرهنگیو هنری و ورزشی با همکاری سازمانهای مربوطه از دیگر اقدامات در سواحل بوده است.
وی افزود: تعداد غریق در سواحل استان که در مناطق خطر آفرین اتفاق افتاده است براساس اعلام مشترک نیروی انتظامی، پزشک قانونی،هیات نجات غریق، اورژانس و هلال احمر 34 نفر بوده است که در مدت مقایسه با سال گذشته که 53 نفر بود با کاهش خوبی روبرو بوده ایم.
رنجکش تاکید کرد: این افراد در طی فعالیت ستاد در زمان های 30/8 تا 30/20 به مدت12 ساعت فعالیت گروهای امداد و نجات در مناطق خطر آفرین و بدون توجه به هشدارهای امدادگران و حضور به صورت خود سرانه و اقدامات پرخطر در مناطق آبی جان خود را از دست داده اند.
وی یادآور شد: در سال جاری با هماهنگی هیات نجات غریق استان گیلان یک هزار نفر نیروی آموزش دیده در نوار ساحلی استان از آستارا تا چابکسر مستقر شدند که 650 نفر آنان در مناطق خطر آفرین و 350 نفر آنان در 40 طرح سالمسازی بوده اند.
وی ادامه داد: تعداد طرح های سالمسازی امسال نیز در مقایسه با 33 طرح سال گذشته 7 طرح بیشتر بوده است که در مجموع بیش از دو هزار نیروی امداد و نجات ، انتظامی و عوامل مختلف اجرایی در ستاد ساماندهی سواحل حضور داشته اند.
رنجکش از مهمترین مشکلات سال جاری در ساماندهی سواحل را کمبود اعتبارات و عدم تخصیص به موقع حقوق و دستمزد ناجیان غریق مناطق خطر آفرین عنوان کرد و افزود : تلاش داریم همچون سال گذشته حقوق باقی مانده را از طریق منابع استانی و ملی تامین نماییم.
وی یاد آور شد: هر چند که خدمات بسیار خوبی در دو سال اخیر در ساماندهی سواحل استان انجام شده است اما تمام این فعالیت ها کمترین اعتبار و تنها با مدیریت جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی بود که در آن با مدیریت امکانات و منابع به موقعیت های نسبی دست یافتیم.
وی گفت : نگاه ویژه استاندار گیلان به توسعه گردشگری ساحلی و هدایت ایشان در استفاده از ظرفیت های بالقوه سواحل استان در کنار توجه وزارت کشور برای دست یابی به محیط با نشاط در سواحل با پر کردن اوقات فراغت گردشگران در کنار حفظ و صیانت از حریم امنیت عمومی و اخلاقی و تامین امکانات رفاهی موجب شده است که از سال 93 تا کنون شاهد جهشی خوب در ساماندهی سواحل استان باشیم .
وی همچنین به اختصاص اعتبار پنج میلیاردو 450 میلیون تومان بودجه سال 93 اشاره کرد و افزود: از این اعتبارات بخشی از هزینه های جاری سال 93 که مربوط به دستمزد ناجیان غریق و نیروهای امداد و نجات و سایر عوامل بود انجام گرفت و مابقی در زمینه تکمیل و ایجاد طرح های سالمسازی و همچنین خرید 18 دستگاه جت اسکی، 11 دستگاه قایق موتوری، 10 دستگاه موتور سیکلت به همراه 650 دست لباس ناجیان غریق مناطق خطر آفرین در کنار تجهیز 50 ایستگاه امداد و نجات هزینه شده است که کلیه این امکانات در اختیار فرمانداری های استان قرار گرفت.
وی افزود : در سال 94 هیچ اعتباری برای ساماندهی سواحل استان گیلان و تامین حقوق ناجیان از سوی وزارت کشور تاکنون اختصاص نیافته است و با پیگیری هایی که این وزارتخانه داشته است امیدواریم شاهد تامین بودجه مورد نظر باشیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن