تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادمان یا خائنان بیت الله الحرام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خادمان یا خائنان بیت الله الحرام
فاجعه مرگ بار منا بی کفایتی و بی لیاقتی سران آل سعود را برای جهانیان به اثبات رسانده است.


جعفربای، آسیب شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فاجعه مرگ بار منا و اثبات بی کفایتی سران آل سعود اظهار کرد:
سران آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می دانند، خانه خدا را که در آموزه های قرآنی، حرم امن الهی است با سوء دبیر و جنون مدیریتی خود، به کانون خطر، ترس وحشت و اضطراب تبدیل کرده‌اند.


وی تصریح کرد : متأسفانه برگزاری مراسم با شکوه حج در جشن عید قربان که کی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، بدلیل بی مبالاتی آل سعود در طی سال ها به مراسم ماتم، عزا و قتلگاه تبدیل شده است.


این آسیب شناس ادامه داد: درآمدهای نجومی آل سعود با خدمات مربوط به  حمل و نقل، غذا و خوراک، خرید و سوغات از فروشگاه ها، اسکان حاجیان  در هتل و غیره به شکل یک توافق پشت پرده میان شاهزادگان عرب صورت گرفته است تا در آمد حاصل از حجاج را بین خود تقسیم کنند.
بای در پایان گفت: آل سعود در واقع خائنین حرمین شریفین هستند چرا که با در آمد های نجومی حاصل از حجاج نه تنها نتوانستند امنیت آنها را تأمین کنند بلکه حتی تعهدات خود را بر اساس اصول مهمانداری برای زوار انجام نداده‌اند.


انتهای پیام/


 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برهم زدن جلسه بررسی بودجه‌ شهرداری توسط یک عضو اصلاح طلب شورا





۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن