تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم‌نامه همکاري بين سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران و شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۴:۱۶ق.ظ)
تفاهم‌نامه همکاري بين سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران و شيراز موج - مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز از امضاي تفاهم‌نامه همکاري علمي، آموزشي و تحقيقاتي بين مديران عامل سازمان‌هاي مديريت پسماند شهرداري‌هاي تهران و شيراز در شيراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز، هاشم مظاهري زاده گفت: شهرداري شيراز در روزهاي ۸ و ۹ مهر ۱۳۹۴ ميزبان بيست و چهارمين نشست مديران روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور و مديران روابط عمومي سازمان‌هاي مديريت پسماند اين شهرها بود که در اين نشست تفاهم‌نامه همکاري علمي، آموزشي و تحقيقاتي به امضاي مديران عامل سازمان‌هاي مديريت پسماند شهرداري‌هاي تهران و شيراز رسيد.
وي به تشريح برنامه‌هاي کاربردي اجرايي اين نشست پرداخت و تاکيد کرد: خوشبختانه با همکاري و هماهنگي‌هاي به وجود آمده بين شهرداري شيراز و دبيرخانه شهرداري کلان‌شهرهاي کشور و اعضاي کميته نشست روابط عمومي‌ها، علاوه بر برگزاري نشست‌هاي تخصصي و بازديد از امکانات و پروژه‌هاي عمراني، خدماتي و شهري شهرداري شيراز، هم‌انديشي مناسبي بين شرکت‌کنندگان در بيست و چهارمين نشست کميته روابط عمومي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور در سومين حرم اهل‌بيت (ع) شکل گرفت.
مظاهري زاده افزود: نشست دو روزه کميته روابط عمومي‌هاي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور در مراسم افتتاحيه با حضور و سخنراني رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز همراه شد و ضمن تقدير از مديران سابق روابط عمومي‌هاي کلان‌شهرهاي قم، اصفهان و رشت، تفاهم‌نامه‌اي بين سازمان‌هاي مديريت پسماند شهرداري شيراز و تهران با هدف ايجاد توسعه همکاري‌هاي علمي، آموزشي و تحقيقاتي با استفاده از تمامي منابع طرفين اعم از نيروي انساني، فني و بانک اطلاعاتي منعقد شد.
به گفته وي بازديد از اماکن تاريخي، مذهبي، گردشگري، بازديد از سايت پسماند و نشست تخصصي مديريت پسماند، نشست اصلي کميته مشترک روابط عمومي و بين‌الملل کلان‌شهرها، کارگاه تخصصي مديران روابط عمومي سازمان‌هاي مديريت پسماند، کارگاه آموزشي مشترک مديران روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري‌هاي کلان‌شهرها و مديران روابط عمومي سازمان‌هاي مديريت پسماند، بازديد از سطح شهر شيراز از عمده برنامه‌هاي اجرايي در نشست دو روزه کميته روابط عمومي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور در سومين حرم اهل‌بيت (ع) بود که با همکاري و همراهي مشترک عوامل اجرايي در سازمان‌هاي مختلف شهرداري شيراز و شوراي اسلامي شهر انجام شد.
مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز ادامه داد: در نشست تخصصي مديران روابط عمومي کلان‌شهرها علاوه بر پيگيري مصوبات گذشته، موضوع پيگيري و توسعه ارائه خدمات الکترونيک توسط روابط عمومي‌ها و محورهاي «ارتباطات و توسعه شهري»، «روابط عمومي الکترونيک «و «اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي به شهروندان با هدف توسعه مشارکت عمومي» به منظور ارتقاي سطح فعاليت روابط عمومي‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
مظاهري زاده تبادل نظر در خصوص چارت سازماني روابط عمومي‌ها را از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست عنوان کرد و گفت: در اين نشست پيشنهاد شيراز براي در اختيار قرار دادن تجارب به ويژه در حوزه روابط عمومي الکترونيک و همچنين تجربه شيراز در زمينه سامانه يکپارچه جشنواره‌ها مطرح شد.
وي خاطرنشان کرد: در اين جلسه همچنين طرح‌ريزي و تحليل پرتال جامع کلان‌شهرها به عنوان کانال اصلي ارتباط روابط عمومي کلان‌شهرها و تلاش‌هاي صورت گرفته توسط دبيرخانه کلان‌شهرهاي کشور مورد بررسي قرار گرفت.
مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز اظهار داشت: همچنين با توجه به تلاش‌هاي صورت گرفته توسط شهرداري کلان‌شهر کرج، در اين نشست دو روزه از نشريه الکترونيکي «ايران شهر» که زمينه‌ساز هماهنگي و اطلاع رساني جامع ميان روابط عمومي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور مي‌شود، رونمايي شد که خوشبختانه شهرداري شيراز در اين حوزه موفق شد بيشترين اخبار و اطلاعات برون سازماني را در ميان کلان‌شهرها در اختيار اين نشريه قرار دهد و از اين منظر مورد تقدير قرار گرفت.
مظاهري زاده همچنين به موضوع برگزاري کارگاه آموزشي در حوزه مديريت پسماند و در حاشيه بيست و چهارمين نشست کميته روابط عمومي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور اشاره کرد و گفت: حوزه پسماند به عنوان يکي از با اهميت‌ترين بخش‌هاي خدماتي شهرداري، همواره مورد توجه روابط عمومي‌ها در شهرداري‌هاي کلان‌شهرها قرار مي‌گيرد و از همين رو در حاشيه اين نشست، کارگاه آموزشي روابط عمومي سازمان‌هاي مديريت پسماند در زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي به شهروندان برگزار شد.
وي افزود: برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي با حضور مديران روابط عمومي و بين‌الملل و مديران روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري کلان‌شهرهاي کشور از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده در حاشيه اين نشست دو روزه بود.
مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز ادامه داد: در اين کارگاه‌هاي آموزشي، موضوعات «ارتباطات و مديريت شهروندي»، «ارتباطات و توسعه شهري» و «سواد رسانه و رابطه آن با سواد شهروندي» توسط دکتر سيد محسن بني‌هاشمي، از اساتيد حوزه ارتباطات، مطرح شد.
مظاهري زاده همچنين از برگزاري نشست آتي کميته روابط عمومي شهرداري‌هاي کلان‌شهرهاي کشور در دي ماه جاري و در شهر اصفهان خبر داد و گفت: در راستاي هم‌افزايي و تبادل دانش و تجربه بين کلان‌شهرها در زمينه فعاليت‌هاي بين‌المللي و اهميت بهره‌برداري بهينه از ظرفيت‌هاي ديپلماسي شهري براي توسعه اقتصاد و گردشگري شهري و همچنين آماده‌سازي و زيباسازي شهرها براي ايام نوروز و ورود گردشگران، نشست بعدي با حضور با حضور مديران روابط عمومي و بين‌الملل، مسوولان بخش بين‌الملل و مديران روابط عمومي مديريت زيباسازي برگزار شود.
وي افزود: مقرر شد در بيست و پنجمين نشست کميته روابط عمومي شهرداري کلان‌شهرهاي کشور که با حضور مديران روابط عمومي و بين‌الملل، مسوولان بخش بين‌الملل و مديران روابط عمومي مديريت زيباسازي، به ميزباني اصفهان در دي ۹۴ برگزار مي‌شود، در خصوص بودجه‌بندي و اختصاص بودجه به روابط عمومي‌ها تبادل نظر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن