تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش صادرات گوشت روسيه به چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۹ب.ظ)
افزايش صادرات گوشت روسيه به چين موج - مقامات روسيه از افزايش صادرات اين کشور به چين در نتيجه توافق معاونان نخست وزيران چين و روسيه خبر داده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از آناتولي، الکسي ليچاچي اف، معاون اول وزير توسعه اقتصادي روسيه، تصريح کرده است: افزايش صادرات گوشت و فرآورده هاي گوشتي روسيه به چين در نتيجه توافق معاونان نخست وزيران دو کشور (ديميتري راگوزين و وانگ يانگ) انجام مي شود.
روسيه اعلام کرده است که صادرات گوشت و فرآورده هاي گوشتي اين کشور به چين به صورت بي سابقه اي افزايش مي يابد.
الکسي ليچاچيف، تصريح کرده است که احتمالاً ارزش صادرات گوشت و فرآورده هاي گوشتي روسيه به چين به صدها ميليون دلار در سال جاري ميلادي افزايش خواهد يافت.
اين مقام روس تأکيد کرد: در صورت همکاري ارگانهاي دامپزشکي چيني روابط دو کشور در اين زمينه مي تواند به ميزان زيادي گسترش يابد.
معاون وزير روسيه گفت: با توجه به کيفيت بالاي محصولات کشاورزي روسيه، اين توليدات در چين تقاضاي بالايي دارد و در صورت همکاري پکن، روسيه براي افزايش صادرات خود در اين زمينه نيز آمادگي دارد.
وي ادامه داده است: چين کشوري است که به طور موثر به کنترل بازار مواد غذايي مي پردازد و صادرات به اين کشور نيازمند هماهنگي با دولت در همه زمينه ها است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن