تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقر «ابوبکر البغدادی» محاصره شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مقر «ابوبکر البغدادی» محاصره شد




روزنامه لبنانی الدیار گزارش داد که هم اکنون مقر سرکرده گروه تروریستی داعش در شهر الرمادی محاصره شده و جنگنده های سوخوی روسیه آماده صدور فرمان برای بمباران محل اقامت او هستند.





خبرگزاری میزان: روزنامه لبنانی الدیار در گزارشی با اشاره به اینکه سرکرده گروه تروریستی داعش پس از اقدام روسیه در قراردادن دستگاه شنود و ماموریت نیروهای عراقی برای جست و جوی او، از موصل به الرمادی انتقال یافته است، می افزاید: مسکو قتل ابوبکر البغدادی را ضربه شدیدی به گروه داعش می داند.

الدیار در بخش دیگری از این گزارش می نویسد: اکنون عملیات محاصره مقر ابوبکر البغدادی در الرمادی آغاز شده است و جنگنده های سوخوی روسیه آماده حمله به محل اقامت او هستند.

این روزنامه می نویسد: سرکرده داعش هر روز محل اقامت خود را تغییر می دهد و در منزلی که شب گذشته بوده دیگر باقی نمی ماند.

محافل امنیتی می گویند که مقر البغدادی در الرمادی محاصره شده و پس از شنیده شدن صدایش به وسیله دستگاه های شنود جنگنده های سوخوی-35 مافوق صوت روسیه محل اقامت او را فورا بمباران می کنند.

الدیار می افزاید که کشتار سرکرده داعش ضربه ای به ائتلاف ضد تروریسم محسوب می شود که تاکنون اقدامی در قبال تحرکات البغدادی انجام نداده اند.

این روزنامه لبنانی در پایان می نویسد: روسیه در انتظار درخواست عراق برای حمله به مواضع داعش است و اکنون جنگنده های این کشور در حال بمباران کاروان عناصر داعش و النصره در خاک سوریه هستند.






تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن