تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812970517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای زنجان برای افراد حساس ناسالم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنجان - ایرنا - کارشناس هوای سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان گفت: گرد و غبار هوا شهر زنجان را برای افراد حساس نا سالم کرد.
علی اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دو ساعت قبل وضعیت هوای زنجان به علت وجود گرد و غبار در شرایط ناسالم برای افراد حساس قرار گرفته است.
وی یادآورشد: هم اکنون بر اساس شاخص کیفیت هواAQI، کیفیت هوای زنجان 104 است در حالی که استاندارد پیش بینی شده برای شاخص کیفیت هوا 100 محسوب می شود.
اسدی اظهار کرد: آلاینده مسوول این وضعیت کیفیت هوای زنجان، ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون هستند.
این کارشناس هوای سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان گفت: در این هوا ذرات کوچکتر از 10 میکرون نیز وجود دارد، اما تعداد غالب ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون است.
گرد و غبار در سال جاری، کیفیت هوای این استان را در 26 روز تحت تاثیر قرار داد و به وضعیت ناسالم برای افراد حساس و حتی افراد سالم رساند.
ورود گرد و غبار از سمت مرزهای غربی کشور در بیش از پنج سال گذشته، مردم کشور و به تبع آن استان زنجان را نیز درگیر کرده است.
بالا بودن میزان گرد و غبار در هوا در روزهایی از سال گذشته، در استان خوزستان منجر به تعطیلی مدارس و بیمار شدن شهروندان آن شده بود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
هوای زنجان برای افراد حساس ناسالم شد






یکشنبه ، ۱۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن