تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799326458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به جاي استيضاح وزير راه و شهرسازي، شهردار تهران را استيضاح کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
رئيس انجمن شرکت‌هاي ساختماني: به جاي استيضاح وزير راه و شهرسازي، شهردار تهران را استيضاح کنيد موج - ساير رسانه ها؛ رئيس انجمن شرکت‌هاي ساختماني گفت: اگر مجلس شوراي اسلامي به دنبال منافع ملي و مردمي است بايد به جاي مطرح کردن استيضاح وزير راه و شهرسازي، شهردار تهران را استيضاح کند که بدون مجوز اقدام به فروش تراکم کرده و وزير راه نتوانسته مانع از اين اقدام غيرقانوني شود.
ايرنا نوشت:
منوچهر ملکياني فرد، با اشاره به اعلام وصول استيضاح وزير راه و شهرسازي، اظهار داشت: عملکرد عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، بسيار رضايت‌بخش بوده و جامعه سازندگان زيربنايي کشور نسبت به اصلاحات و اقدامات انجام شده در دوره کاري وي رضايت کامل دارند.
وي وزير راه و شهرسازي را انساني انديشمند در حوزه ساخت‌وساز و راه که از نظر تفکر، شخصيت و تحصيلات يکي از بهترين اعضاي کابينه يازدهم است، عنوان کرد و افزود: شايسته نيست زماني که صحبت از تغييرات و اصلاحات به ميان مي‌آورد، اين‌گونه با وي برخورد شده و دم از استيضاح وي بزنند.
ملکياني فرد از مصيبتي که امروز گريبان گير تمام شهروندان تهراني شده، ياد کرد و توضيح داد: فروش تراکم به صورت کاملا غيرقانوني و خارج از طرح جامع از سوي شهرداري تهران در دست اقدام است و شنيده‌ها حاکي است که تاکنون 100 ميليون مترمربع تراکم فروخته شده است.
وي با هشدار اين که اين مساله به معناي آن است که بايد همگي از اين شهر مهاجرت کنيم، تصريح کرد: در اين زمينه شهرداران موظف‌اند براساس مصوبات شوراي عالي معماري و شهرسازي عمل کنند و ظاهرا زور وزير راه و شهرسازي براي ممانعت از اين موضوع نمي‌رسد.
عضو اتاق بازرگاني ايران گفت: اگر مجلس شوراي اسلامي مي‌خواهد در جهت منافع کشور و مردم حرکت کند، بايد شهردار را مورد سوال قرار دهد که به صورت غيرقانوني و بدون مجوز اقدام به اين کار کرده است.
وي ادامه داد: محاسبات کارشناسان حاکي از ظرفيت پنج ميليون نفري تهران براي زندگي افراد است، اما؛ امروز اين شهر با جمعيت بيش از 10 ميليون نفر از معضلات متعدد تأمين آب، آلودگي هوا، ترافيک و غيره رنج مي‌برد.
رئيس انجمن شرکت‌هاي ساختماني با تاکيد بر اين که فروش تراکم جرم آشکار بوده و مجلس بايد جلوي آن را بگيرد، تصريح کرد: از آنجا که خريداران تراکم همگي در مراکز قدرت حضور دارند، وزير راه و شهرسازي زورش به آنان نمي‌رسد و بر اين اساس، بايد از وزير حمايت کرد.
وي با بيان اين که شهردار مالک شهر نيست، بلکه اداره کننده آن است، ادامه داد: متأسفانه با کنار گذاشتن اصل قضيه، مي‌خواهيم وزيري را استيضاح کنيم که نقطه نظرات اصلاحي دارد، فردي که مبدع نظام مهندسي بوده و مي‌خواهد جلوي سوداگري در حوزه ساختمان را بگيرد.
ملکياني فرد در ادامه تاکيد کرد: بايد بجاي مطرح کردن مساله استيضاح، به وزير راه و شهرسازي کمک کنيم تا افکار صحيحش را به درستي در جامعه پياده کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن