تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار خودروي عيب‌ياب کابل‌هاي شبکه 20 کيلوولت در توزيع نيروي برق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۲ب.ظ)
استقرار خودروي عيب‌ياب کابل‌هاي شبکه 20 کيلوولت در توزيع نيروي برق تهران موج - مدير امور بازرگاني و پشتيباني شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، گفت: پيشرفته‌ترين خودروي عيب‌ياب کابل‌هاي شبکه 20 کيلوولت در حوزه معاونت هماهنگي و نظارت شمال غرب شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ تجهيز شد و استقرار يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير امور بازرگاني و پشتيباني شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، گفت: اين خودرو از امکانات مدرن کامپيوتري و نرم‌افزاري برخوردار بوده و مي‌تواند عيب‌يابي تمام کابل‌هاي شبکه (سه فاز- فاز به زمين ـ فاز به فاز ـ فاز به پوسته) را در انواع کابل‌هاي خشک و روغني با دقت و سرعت بسيار بالا انجام دهد.
وي گفت: تجهيزات عيب‌يابي کابل‌هاي شبکه 20 کيلوولت شامل تجهيزات و نرم‌افزارهاي بسيار پيشرفته بوده و طبق استانداردهاي بين‌المللي در خودروي «تويوتا هايس» نصب و راه‌اندازي شده است.
به گفته مدير امور بازرگاني و پشتيباني شرکت توزيع برق تهران بزرگ، آموزش تخصصي کاربردي و عملي اين خودرو به پرسنل بهره‌برداري پيش‌بيني شده تا با حضور کارشناس فني شرکت توليد کننده انجام شود و همچنين خدمات پشتيباني آن نيز طبق قرارداد منعقده تأمين و تضمين شده است.
مدير امور بازرگاني و پشتيباني شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ از جمله تجهيزات اصلي اين خودرو را رفلکتوگراف بسيار پيشرفته و مولد تخليه خازني به قدرت دو هزار و 100 وات ثانيه و گيرنده و فرستنده صوتي با قدرت و دقت بالا و سيستم VLF براي تست کابل‌هاي خشک و همچنين پنج عدد قرقره کابل‌هاي 50 متري مجهز به موتور جمع کننده عنوان کرد و افزود: اين خودرو، پيشرفته‌ترين خودرو عيب‌يابي کابل‌هاي شبکه 20 کيلوولت است که تاکنون در کشور تجهيز شده است.
گفتني است؛ با توجه به پايان عمليات نصب تجهيزات 20 کيلوولت و تحويل خودرو، يک خودرو ون نيز جهت نصب تجهيزات عيب‌يابي فشار ضعيف خريداري شده که به منظور استقرار در منطقه برق مولوي در برنامه نصب تجهيزات قرار داده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن