تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان نقش ويژه اي در دفاع مقدس نوين دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶ب.ظ)
دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي؛ زنان نقش ويژه اي در دفاع مقدس نوين دارند موج-دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: ما امروز با دوره‌اي از دفاع مقدس نوين رو به رو هستيم که ظاهري نرم دارد که يکي از راه‌هاي مبارزه با آن سلوک اجتماعي و انساني خانواده ونقش زنان در اين عرصه است.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست ملي پژوهشگران دفاع مقدس با حضور مريم مجتهدزاده رئيس سازمان نشر آثار و ارزش‌هاي مشارکت زنان در دفاع مقدس و امير نامي جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس صبح امروز در مجتمع فرهنگي 13 آبان واقع در خيابان طالقاني آغاز شد.
محمدرضا مخبر دزفولي، دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ابتداي اين نشست با اشاره به فاجعه منا گفت: اميدواريم فرمايشات مقام معظم رهبري مرهمي بر دل‌هاي داغ‌ديده مردم و خانواده جانباختگان اين فاجعه باشد.
وي ادامه داد:ما با يک جنگ نيابتي با صهيونيست‌ها مواجه هستيم برخي نام اين گروه را داعش، برخي تکفيري و...مي‌گذارند حتي آنان که نام اسلام را يدک مي‌کشند به دنبال نابودي اصول و ارزش‌هاي اسلامي هستند و در يمن، بحرين و...مردم بي‌گناه را قتل عام مي‌کنند، اين‌ها جنگ سازمان يافته مقابله اسلام با صهيونيست‌ها را مي‌خواهند به يک جنگ قوميتي مذهبي تبديل کنند.
مخبر دزفولي تصريح کرد:نقش تعيين کننده جمهوري اسلامي در سطح بين‌الملل و در سطح جنگ‌هاي جهاني قابل توجه و مهم است. اين نقش هم در ابعاد ديپلماتيک و هم در ابعادي که نشان از انقلاب اسلامي دارد روشن است. ما انقلاب اسلامي را مديون امام راحل و خون شهدا مي‌دانيم.
دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي افزود: ما ملت با شکوه و با عظمتي هستيم هيچکس نبايد به خودش اجازه دهد به باور قلبي اين ملت آسيبي وارد کند براي همين است که يک کلمه رهبري معادلات جهاني را به هم زد اين اقتدار را همه بايد نشان بدهند. همه آن‌هايي که در اين کشور مسئوليتي دارند بايد به وظايف خود به طور کامل عمل کنند.
وي اظهار داشت: کشور ما همانطور که در بعد نظامي و تجهيزاتي در جايگاه ويژه‌اي در جهان قرار گرفته است در بُعد علمي نيز ما در 10 پانزده سال گذشته حرکتي انفجاري داشته‌ايم در ابتدا ما را در مباحث علمي اصلا به حساب نمي‌آوردند اما امروز يک و نيم درصد توليد علم دنيا را جمهوري اسلامي دارد مگر مي‌شود اين موارد را ناديده گرفت؟
مخبر دزفولي در ادامه سخنانش عنوان کرد: نيروي انساني و جمعيت جوان در اين ميان کار بسياري را پيش مي‌برد امام نيز با جوانان جنگ و انقلاب را جلو بردند مقام معظم رهبري نيز با جوانان و نيروهاي ارزشي پر انرژي جريان شبيخون فرهنگي و بسيار جريان‌هاي ديگري که مي‌خواست بر جمهوري اسلامي تحميل شود را کنترل کردند.ما هم توانسته‌ايم با فکر و انديشه خود و جوانان‌ آثار انقلاب اسلامي را بر آن‌ها تحميل کنيم. حتي در کشورهايي که بويي از اسلام را نشنيده بودند اين تاثيرها ديده شد.
دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در پايان سخنانش گفت: ما بايد با جمعيت پر تلاش، فناوري و اقتصادي مقتدر، هوشياري خود را حفظ کنيم غرب تمام سعي خود را براي از بين بردن اقتدار ما مي‌کند يکي از روش‌هاي غرب فروپاشي نظام خانواده و ترويج بي‌ميلي به ازدواج و فرزندآوري است. ما امروز با دوره‌اي از دفاع مقدس نوين رو به رو هستيم که ظاهري نرم دارد. يکي از راه‌هاي مبارزه با آن سلوک اجتماعي و انساني خانواده است که حضور زنان در اين عرصه نقش ويژه و مؤثري را ايفا مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن