تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت پژوهشگران دفاع مقدس زيربناي استراتژيک دانشگاه‌ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
امير نامي در «نشست ملي پژوهشگران دفاع مقدس»؛ فعاليت پژوهشگران دفاع مقدس زيربناي استراتژيک دانشگاه‌ها باشد موج-جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: باتوجه به خطر نفوذ فرهنگي و سياسي دشمن، از پژوهشگران دفاع مقدس تقاضا داريم فعاليت‌هايي داشته باشند که زيربناي استراتژيک‌ دانشگاه‌ها بر اساس آن تبين شود.
به گزارش خبرگزاري موج،نشست ملي پژوهشگران دفاع مقدس با حضور مريم مجتهدزاده، رئيس سازمان نشر آثار و ارزش‌هاي مشارکت زنان در دفاع مقدس و امير نامي جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس صبح امروز در مجتمع فرهنگي 13 آبان واقع در خيابان طالقاني برگزار شد.
اميرنامي، جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در اين نشست گفت: دفاع مقدس ما يک واقعه بي‌نظير و يکي از مهم‌ترين و برجسته‌ترين مقاطع تاريخ ملت ايران است. داشته‌هاي امروز ما بر اساس برکتي به دست آمده است که دفاع مقدس پايه‌گذاري شده است. هر آنچه که تا به امروز در خصوص دفاع مقدس نوشته شده 80 درصد آنها احساسي بوده اما آن نبردهاي بزرگ يک اساس براي تدوين استراتژيک بوده است.
وي با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات امام راحل در راستاي شکل‌گرفتن انقلاب اسلامي افزود: عده‌اي در دهه 60 قصد داشتند از طريق فراماسيون، پست‌هاي کليدي را اشغال کنند. آن حرکت انقلابي باعث شد که صهيونيست‌ها به استراتژي‌هايشان نرسند. در حقيقت انقلاب اسلامي مسير تاريخ را تغيير داد اين در حالي است که غربي‌ها انقلاب اسلامي را کتمان کرده و فروپاشي ديوار برلين را دومين واقعه استراتژيک در دنيا مي‌دانند.
جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با اشاره به نقش موثر و بي بديل زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: بانوان بيش از 50 درصد در پيروزي آن دوران سهم دارند. آنان از همان ابتدا در خطوط مقدم و بيمارستان‌هاي صحرايي حضور داشته و زير آتش از مجروحان نگهداري کردند. در پشت جبهه‌ها نيز نيازها را فراهم مي‌کردند. همچنين بانوان با مديريت صحيح اسلامي خانواده را اداره مي‌کردند تا رزمنده در خط مقدم آرامش داشته باشد.
امير نامي با اشاره به جريان تهاجم فرهنگي که هرروزه براي تحقق اهداف شوم خود گسترش مي‌يابد گفت: امروز تهاجم فرهنگي را در بستر شبکه‌هاي مجازي شاهد هستيم و رهبر معظم انقلاب نيز در دو سال گذشته در ابتدا به هجوم، ناتو و شبيخون فرهنگي اشاره کردند.
وي تصريح کرد: رهبري در هشت ماه گذشته به رخنه فرهنگي و امروز نيز به نفوذ فرهنگي اشاره داشتند و فرمودند نفوذ فرهنگي و سياسي به مراتب خطرناک‌تر از نفوذ اقتصادي و امنيتي است. بيانات رهبري در دو سال گذشته در اين خصوص نشان از اهميت موضوع دارد که ما بر اين اساس از محققين و پژوهشگران دفاع مقدس تقاضا داريم فعاليتي علمي فارغ از احساس و براساس واقعيت داشته باشند تا زيربناي استراتژيک‌ در دانشگاه‌ها را بر اساس آن تبيين کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن