تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813172567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان دولت تدبیر و امید وعده واهی به مردم نمی دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل: مسوولان دولت تدبیر و امید وعده واهی به مردم نمی دهند خبرگزاری پانا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ وعده واهی و عمل نشدنی از سوی مسوولان دولت تدبیر و امید به مردم داده نمی شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۲ مهر ساعت 12:37

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، سیدناصر اسحاقی در آیین افتتاح سینمای دیجیتال خلخال افزود: تاکنون هر گونه وعده ای که از سوی مسوولان این اداره کل به مردم و هنرمندان استان داده شده عملیاتی شده است.
وی گفت: پارسال به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی خلخال قول راه اندازی سینمای دیجیتال به مردم داده شد و با تلاش و پیگیری های انجام شده در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز راه اندازی این سینما در خلخال اخذ و امروز این سینما با هزینه یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی خلخال افتتاح شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل آغاز بکار سینمای دیجیتال خلخال را نقطه عطفی برای آغاز فعالیت های سینمایی و گسترش امور هنری در این شهرستان دانست و افزود: از این پس زمینه لازم برای ساخت و تولید فیلم های کوتاه و بلند ، فعالیت انجمن سینمای جوان و معرفی هنرمندان فعال در عرصه فیلم و سینمای این شهرستان فراهم شده و هنرمندان خلخالی باید برای گسترش فعالیت های هنری تلاش کنند.
اسحاقی با بیان اینکه سینما بهترین وسیله هنری برای گفتن مسائل مختلف اجتماعی و بیان حقاق است گفت: در حالی که درآمد سالانه سینما در جهان 11 هزار میلیارد دلار است این درآمد در سینمای ایران بسیار اندک بوده و کمترین استفاده از این ابزار هنری بزرگ در کشور می شود.
حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این آیین با قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی سینمای دیجیتال خلخال گفت: امروزه زبان سینما و هنر برنده ترین و نافذترین زبان برای بیان وقایع تاریخی جامعه است.
وی آغاز بکار سینمای دیجیتال خلخال با اکران فیلم بسیار زیبا و معنادار حضرت محمد (ص) را افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان دانست و افزود: ماندگاری زبان هنر و فدرت نفوذ آن در جامعه بسیار بیشتر از سایر ابزارهای هنری بوده و از این لحاظ بیشترین استفاده از این هنر برای معرفی آثار ماندگار نظام اسلامی باید برده شود.
وی گفت: 37 سال عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی ایران سرشار از حرف های گفته نشده بوده و می توان از هنر سینما برای ارائه این ناگفته ها به جامعه جهانی سود برد.
گفتنی است:شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن