تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820807931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 15 نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجرای 15 نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
در چهارمین روز از بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 نمایش صحنه ای و خیابانی اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امروز ، همزمان با چهارمین روز جشنواره نمایش «بیدلی بیدلان» از اردبیل که نویسندگی آن را ابراهیم عادل نیا و کارگردانی آن را حسن شیخ زاده برعهده دارد در بخش مسابقه کودک سه سانس 10:30 ، 16 و 18  در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی به روی صحنه می رود.همچنین « یه دنیای رنگی» در بخش مسابقه کودک به کارگردانی و نویسندگی فریبا یعقوبلو از همدان به مدت 45 دقیقه در پلاتو شماره یکی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در ساعت های 10:30 ، 16 و 18 اجرا می شود. نمایش «ستاره چشمک زن خوابالو» هم به نویسندگی و کارگردانی پیتر اشتامد از کشور آلمان و در بخش تئاتر بین الملل به مدت 30 دقیقه در پلاتو شماره دو استاد نصرالله عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در سه سانس 10:30 ، 16 و 18 به روی صحنه می رود.


نمایش «ریناد روباهه» به نویسندگی آرتور فاکویز و کارگردانی هادی شجاعی از بهبهان با مدت زمان اجرای 70 دقیقه و در بخش مسابقه نوجوان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در سه سانس در ساعات  10:30 ، 16 و 18 اجرا خواهد شد.


نمایش «غولاقو» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی عباس از تهران در بخش مسابقه نوجوان به مدت 60 دقیقه در تالار فجر در ساعات  10:30 ، 16 و 18  و نمایش «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی فهیمه میرزا حسینی از تهران به مدت 20 دقیقه و در بخش تئاتر خردسال در ساعات  10:30 ، 16 و 18  در آمفی تئاتر اداره کل ارشاد اجرا می شود.

نمایش «نجات مادر» به نویسندگی و کارگردانی مارکوهولیکالا  اوتسوکانتو  از کشور فنلاند به مدت 45 دقیقه در بخش تئاتر بین الملل در ساعات 16 و 18 در کانون مهدیه به روی صحنه می رود.
در بخش نمایش خیابانی در روز یکشنبه نمایش «قصه ها»به نویسندگی امیرحسین شفیعی از ورامین به مدت 20 دقیقه ساعت 17  و نیز نمایش «روزی به غیر از هر روز» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی جواد رحیم زاده از چناران ساعت 18 به مدت 20 دقیقه هر دو در شهربازی رنگین کمان اجرا خواهند شد.


نمایش های «بچه های کار» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه از سنقر و «آبدزدک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه به ترتیب در ساعت 17 و 18 هردو به مدت 20 دقیقه در پارک کودک اجرا می شوند.

همچنین امروز  در محوطه سالن آوینی نمایش های «نمایش سنتی پتروشکا» به کارگردانی و نویسندگی الکساندر گرف از کشور روسیه به مدت 20 دقیقه،«اکوان» به نویسندگی مهدی شادمانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان به مدت 30 دقیقه و «پاپا» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان اجرای 15 دقیقه به ترتیب در ساعات 16، 17 و 18 اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ش




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پیام حفظ محیط زیست و تفکیک زباله در نمایش چرکولک
کشتی گیران همدان در راه قهرمانی کشور
افتتاح حساب بانکی بر ای کودکان و نوجوانان جشنواره تئاتر در همدان
آغاز به کار اولین رستوران سلامت کشور در کرمانشاه
اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر همدانی به مناطق عملیاتی غرب کشور





۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن