تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799012629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کار مطرح کرد: ساخت مسکن از منابع هدفمندی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر کار مطرح کرد: ساخت مسکن از منابع هدفمندی
وزیر تعاون درباره مسکن اجتماعی گفت: مسیر در ساخت مسکن اجتماعی طولانی است مسکن اجتماعی را در جلساتی با معاون مسکن وزارت راه پیگیری می‌کنیم و مقرر شده است از محل هدفمندی یارانه‌ها بخشی از این پول صرف مسکن شود.
به گزارش نامه نیوز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه همایش بین المللی مزیت‌ها و ظرفیت‌های تعاونی در توسعه اقتصادی در جمع خبرنگاران درباره مسکن مهر، اظهار داشت: ساخت یک میلیون و 400 هزار مسکن مهر بر عهده بخش تعاون بود. در راستای صحبت‌هایی که با آخوندی وزیر راه داشتیم 950 هزار واحد را تاکنون تحویل داده‌ایم.
وی ادامه داد: تعداد باقیمانده را تا پایان سال 95 تحول خواهیم داد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای را در راستای مسکن اجتماعی و حمایتی با وزارت راه منعقد کردیم، گفت: مقرر شد بحث ساخت مسکن اجتماعی و حمایتی به بخش تعاون واگذار شود. ربیعی تأکید کرد: بحث مسکن کارگری را با اتحادیه تعاونی مسکن کارگری دنبال می‌کنیم و در بخش بازنشستگی به دنبال ایجاد تعاونی هستیم. وی با بیان اینکه فرد در این قسمت یک مقدار پول را می‌آورد و به کمک صندوق بازنشستگی به عنوان سپرده اولیه در بانک مسکن گذاشته و دو برابر آن وام پرداخت می‌شود، افزود: از دیگر مباحث ما منازل نیمه ساخته و نیمه آماده‌ای است که توان تکمیل آن وجود ندارد که آنها را دنبال خواهیم کرد. ربیعی در ادامه به اقدام مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت راه درباره مسکن معلولان خبر داد و گفت: سازمان‌های متولی مانند کمیته امداد و بهزیستی با همکاری وزارت کار و وزارت راه این موضوع راپیگیری می‌کنند که تا سال 95 ثمره آن دیده خواهد شد. وی درباره مسکن اجتماعی افزود: مسیر در ساخت مسکن اجتماعی طولانی است مسکن اجتماعی را در جلساتی با معاون مسکن وزارت راه پیگیری می‌کنیم و مقرر شده است از محل هدفمندی یارانه‌ها بخشی از این پول صرف مسکن شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: منتظر هستیم گشایشی صورت گیرد تا از محل هدفمندی یارانه‌ها این کار را انجام دهیم. البته در جلسه گذشته شورای پول و اعتبار 5 هزار میلیارد برای بخش مسکن تصویب شد که پیگیر آن هستیم. ربیعی در واکنش به آمار اشتغالزایی تأکید کرد: برخی رسانه‌ها آمار اشتغالزایی را زیر سوال می‌برند. درصورتی که آمارهای تأمین اجتماعی ایجاد هفتصد هزار شغل را تأیید می‌کند. وی با بیان اینکه همواره نسبت شغل رسمی به غیر رسمی نسبت دو به یک بوده است، گفت: در حال حاضر 22 میلیون شاغل داریم که تنها 15 میلیون دارای دفترچه تأمین اجتماعی هستند و این نشان دهنده این است که حدود 7 میلیون شغل هنوز دفترچه تأمین اجتماعی ندارند و به سمت رسمی شدن پیش نرفتند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید براینکه تمامی مشاغل ایجاد شده درسال 93 در زمینه‌های بنگاه‌های کوچک، خرد و مشاغل خانگی بوده است تأکید کرد: زمانی که روی کار آمدم تمام تأکیدم براین بوده که آمارسازی در زمینه اشتغال صحیح باشد و خوشبختانه بر آمارهایی اکتفا می‌‌کنیم که مطابق اسناد سازمان‌ها است. ربیعی با بیان اینکه بخشی از مشاغل با همکاری کمیته امداد و بسیج ایجاد شده است، افزود: در زمینه گردشگری شرایط برای ایجاد شغل محیا است و صندوق کارآفرینی امید نیز می‌تواند تمهیدات لازم برای ایجاد شغل را محیا کند. خالص ایجاد شغل درسال 93، 400 هزار بوده یعنی 400 هزار دفترچه بیمه اجباری صادر شده است که این موضوع نشان دهنده ایجاد اشتغال است.

منبع: تسنیم


۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن