تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820816500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان غذا و دارو متولی سلامت فراورده های خوراکی و آشامیدنی است/استاندارد بودن کفایت نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان غذا و دارو متولی سلامت فراورده های خوراکی و آشامیدنی است/استاندارد بودن کفایت نمی کند
معاون وزیر بهداشت ضمن انتقاد از مداخله نادرست استاندارد، اظهار داشت: متولی سلامت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی، سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت می باشد.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  " ایفدونا " گفت: اکثر تولید کنندگان آب های معدنی و آشامیدنی که در شهریور ماه با حکم سازمان غذا و دارو خطوط تولیدی آن ها متوقف شده بود اصلاحات لازم را انجام داده اند و به تدریج با توجه به نتایج بازرسی های به عمل آمده و آزمایش های جدید، امکان ورود به بازار را خواهند یافت.


وی ضمن انتقاد از مداخله نادرست استاندارد، اظهار داشت: متولی سلامت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی، سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت می باشد و استاندارد بودن یک فرآورده برای سالم بودن آن کفایت نمی کند.


دکتر دیناروند افزود: شرکت " آب معدنی دماوند " هم موظف شده است که اصلاحات لازم را انجام دهد که خوشبختانه با توجه به همکاری های واحد مذکور بزودی امکان تولید و توزیع آب آشامیدنی دماوند هم فراهم می شود.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آزمایشگاهیان در زمینه تولید به پا خیزند
ضوابط تولید آب لیمو بازنگری می‌شود
22 نفر مشکوک به کرونا در کشور/ افراد مسن و کودکان مراقب باشند
آغاز همکاری مشترک انستیتوپاستور ایران و فرانسه در زمینه کنترل سیاه سرفه
با خوردن این نوشیدنی قبل از سفر ساعت خواب بدنتان را کنترل کنید





۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن