تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گيري از تجربيات سازمان جهاني بهداشت در زمينه سلامت غذا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۲ب.ظ)
بهره گيري از تجربيات سازمان جهاني بهداشت در زمينه سلامت غذا موج - هدايت حسيني گفت: در اين رابطه از تجربيات بين الملل نيز استفاده مي‌کنيم که کارشناسان سازمان جهاني بهداشت در جلسات ما شرکت داشته‌اند و به ما کمک خواهند کرد تا از تجربيات ساير کشورها نيز استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، هدايت حسيني، مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي خوراکي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو، گفت: ايمني غذا يکي از موضوعات بسيار مهمي است که در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در اولويت برنامه‌ها قرار دارد و در حال انجام است.
وي گفت: در موضوع سلامت و ايمني و غذا سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي متعددي مشارکت دارند.
حسيني اظهار داشت: براي اينکه بتوانيم يک زنجيره سلامت غذايي کامل را در کشور فراهم کنيم و بهبود دهيم با استفاده از مشاوران خارجي و با مشارکت سازمان‌هاي دخيل در موضوع ايمني غذا نشست‌هاي فشرده اي را داشتيم تا بتوانيم هماهنگي اين سازمان‌ها را بيشتر کنيم تا غذاي سالم به دست مردم برسد.
مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي خوراکي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: در اين رابطه از تجربيات بين الملل نيز استفاده مي‌کنيم که کارشناسان سازمان جهاني بهداشت در جلسات ما شرکت داشته‌اند و به ما کمک خواهند کرد تا از تجربيات ساير کشورها نيز استفاده کنيم و هماهنگي درون سازماني خود را نيز تقويت کنيم تا بتوانيم هر چه بيشتر در ارتباط با ارتقا و ايمني سلامت غذا حرکت کنيم.
حسيني در پايان گفت: کارشناسان سازمان جهاني بهداشت که در نشست‌هاي ما حضور دارند تجربيات ساير کشورها را در اختيار دارند و اميدواريم از تجربيات اين کارشناسان در تصميم گيري‌ها در ارتباط با غذاي سالم استفاده بهينه اي را داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن