تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت وام 150 ميليون دلاري مغولستان از بانک توسعه آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۵۵ب.ظ)
دريافت وام 150 ميليون دلاري مغولستان از بانک توسعه آسيا موج - بانک توسعه آسيا از اعطاي 150 ميليون دلار وام به مغولستان خبر داده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از وب سايت بانک توسعه آسيا، اين بانک اعطاي وام 150 ميليون دلاري به مغولستان را به منظور حمايت از مديريت خدمات رفاه اجتماعي در اين کشور تصويب کرده است.
به گفته بانک توسعه آسيا، وام اعطايي به مغولستان در زمينه حمايت از اصلاحات مورد نياز براي حفظ و بهبود امنيت غذايي در اين کشور و بهبود وضعيت فقرا مورد استفاده قرار مي گيرد.
فرناندز يولاندا، اقتصاددان ارشد بانک توسعه آسيا اعلام کرده است: مغولستان طي سال هاي اخير در زمينه مبارزه با فقر موفقيت هاي زيادي به دست آورده است، امّا؛ اين کشور هنوز راه طولاني تا رفع فقر پيش رو دارد و وام اعطايي بانک توسعه آسيا در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد.
وي ادامه داده است: در نتيجه کاهش رشد اقتصادي چين و افت قيمت جهاني کالاها، اقتصاد مغولستان با مشکل مواجه شده و اين کشور نياز به کمک نهادهاي مالي بين المللي دارد.
وي ادامه داد: مغولستان براي سال 2015 و 2016 ميلادي اصلاحات ساختاري را به اجرا گذاشته است و وام اعطايي بانک توسعه آسيا در چارچوب اين اصلاحات هزينه خواهد شد.
بانک توسعه آسيا اعلام کرده است که 100 ميليون از وام مورد بحث به زودي به مغولستان اعطا مي شود و 50 ميليون باقيمانده نيز در سال آينده ميلادي در اختيار اين کشور قرار مي گيرد.
بانک توسعه آسيا، در مانيل پايتخت فيليپين مستقر است و به کاهش فقر در آسيا و اقيانوسيه از طريق رشد اقتصادي و رشد پايدار زيست محيطي کمک مي کند.
بانک توسعه آسيا از سال 1966 کار خود را با 48 عضو آغاز کرده است و کمک هاي اين بانک به کشورهاي مختلف در سال 2014 بالغ بر 22 ميليارد و 900 ميليون دلار بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن